BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til ledelse, og vil du arbejde med socialområdet i landets største kommune? Kunne du tænke dig et job som leder af budget- og analysefunktionerne i en politisk styret organisation? Så er stillingen som teamleder i Borgercenter Handicaps økonomienhed måske noget for dig.
Om stillingen
Du bliver leder for budget- og analyseteamet, som består af 11 økonomipartnere på udfører- og myndighedsområdet, 3 datamedarbejdere og en budgetkoordinator. Teamet understøtter blandt andet centercheferne i Borgercenter Handicap (BCH), som driver borgercentrets døgninstitutioner, bo- og dagtilbud til københavnere med handicap. Teamet understøtter lederne med økonomistyring og økonomisk sparring. Derudover indgår de i en bred vifte af tværgående og analyserettede opgaver, fx i forhold til målstyring og udviklingsplaner.
Som leder bliver din primære opgave at sikre, at budget- og analyseteamets medarbejdere har gode vilkår for at løse deres opgaver, ligesom du har ansvar for den løbende udvikling af opgaveløsning samt rolle- og ansvarsområder i teamet. Som leder er du desuden i løbende dialog om teamets leverancer til borgercentrets myndigheds- og udførerområder, borgercentrets øverste ledelse samt de centrale kontorer i Socialforvaltningen.
Aktuelt rummer stillingen også opgaver indenfor koordinering af den politiske budgetproces, udarbejdelse af budgetnotater, koordinering af borgercentrets samlede budgetopfølgning samt håndtering af særligt vanskelige opgaver. Denne del af opgaveporteføljen vil du have mulighed for at præge som led i din ledelse og fordeling af arbejdet i teamet.
Vi forventer, at du
- har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig videregående uddannelse eller relevant erfaring, der kompenserer herfor.
- har erfaring med økonomistyring og økonomiske analyser.
- har erfaring med og brænder for personaleledelse, herunder faglig udvikling og trivsel i medarbejdergruppen.
- har gode evner til at formidle både mundtligt og skriftligt.
- har erfaring med at implementere økonomipartnerrollen i praksis.
- har konkret erfaring med at arbejde med økonomistyring på handicapområdet.
Vi tilbyder et fleksibelt og varierende arbejde med høj grad af selvstændighed og en masse udfordrende opgaver. Vi har en åben, uformel og professionel omgangstone og fokus på at gøre hinanden og dermed afdelingen allerbedst.
Du kommer til at referere til økonomichefen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i henhold til gældende overenskomst. Vi indhenter reference i forbindelse med ansættelsesproceduren.
Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2023.
Borgercenter Handicap er en røgfri arbejdsplads
Adresse: Vi har til huse på Borups Allé 43 i København N.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål vedr. stillingen, så kontakt gerne økonomipartner Frederikke Jensen på 2497 8163 eller økonomichef Claus Hansen på 3137 3998.
Søg via linket senest fredag den 2. juni 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 23.
Om økonomienheden
Økonomienheden er organiseret i et budget- og analyseteam samt et faktura- og betalingsteam. Økonomienheden med i alt 35 ansatte understøtter hele borgercentret og har til opgave at sikre drift og udvikling af borgercenterets økonomistyring, budgetproces og regnskabsaflæggelse. Hertil kommer driftsområderne indkøbscompliance, data og ledelsesinformation, som også er en del af økonomienhedens opgaveportefølje.
Om Borgercenter Handicap
Borgercenter Handicap er et af tre borgercentre i Københavns Kommunes socialforvaltning. Vi har ansvar for kommunens indsats over for borgere med handicap. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen samt ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud til borgere med handicap. Vi er en organisation i rivende udvikling, som du får god mulighed for at præge.
Under borgercentret hører i alt syv centerfællesskaber, som tilbyder forskellige døgn- og dagtilbud for borgere med handicap i Københavns Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191999&DepartmentId=20031&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835023