BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning har vi brug for to kundeservicemindede supportmedarbejdere, gerne med et godt kendskab til affaldsområdet. Herudover skal vores kommende kollegaer bidrage til at sikre en effektiv kundebetjening indenfor affaldsområdet i København.
Der er tale om en stilling med fastansættelse og en midlertidig stilling, der løber til 31. december 2024.
Om jobbet og dine arbejdsopgaver
Stillingen som supportmedarbejder indebærer håndtering af mange daglige henvendelser fra borgere og renovatører ift. affaldsindsamlingen. Det kan fx være, hvis der er sorteringsproblemer, problemer med adgang til beholderne for skraldefolkene eller hvis beholderne vender forkert.
Supportmedarbejderne har også ansvaret for at besvare de henvendelser, der kommer via mail, telefon og øvrige fagsystemer, fx PUMA, til enheden. Alle opgaver løses fra skrivebordet og via kontakt med borgere og renovatører.
Som medarbejder i support har du en stor opgave i løbende at forholde dig til, om vi yder den rette kundeservice til københavnerne indenfor affaldsområdet – og vi forventer, at du bruger din erfaring og din viden til at udvikle måden, vi møder københavnerne på, når det drejer sig om affaldssortering, genanvendelse og genbrug.
I 2024 er målsætningen i København således, at 70 % af affaldet sorteres fra til genanvendelse ude ved husstandene. Så ambitiøse mål sætter store krav til vores evne til at hjælpe københavnerne med dette, og her er supportteamet en helt central faktor for, at vi lykkes med vores kundeservice.
Om dig
Vi søger en arbejdsom og driftsorienteret kollega, som kan indgå i et velfungerende samarbejde med kollegerne i supportfunktionen.
Vi forventer derfor, at du:
- har erfaring med borgerkontakt både skriftligt og telefonisk
- har kendskab til affaldsområdet
- har lyst til at lære at arbejde med CRM-systemer
- har kendskab til administration af affaldsområdet
- er ansvarsbevidst
- har let ved samarbejde
- gerne har erfaring med at arbejde indenfor forvaltningsloven
- brænder for at give borgerne i København den bedste service og ved, at vi er til for at hjælpe dem
- nyder rutinepræget arbejde, men også er klar på nye opgaver og måder at løse dem på
- har forretningsforståelse og overblik
- er grundig, minutiøs og går op i detaljen uden at miste overblikket
- er arbejdsom
- trives i et travlt og uformelt miljø
- har humor
Enheden Affaldsindsamling og Sortering består af godt 35 medarbejdere, der arbejder med kundebetjening og data vedr. affaldsindsamlingen i København og implementering af projekter i Cirkulær København.
Vi er en enhed, hvor der er højt til loftet, god stemning, og hvor du vil opleve en stor grad af frihed under ansvar i forhold til den daglige opgaveløsning. Vi taler åbent om tingene og ved, at vi alle skal bidrage til at skabe og bibeholde en god arbejdsplads. Og så er vi topengagerede, når det drejer sig om at levere god kundeservice og understøtte og sikre, at København når sine ambitiøse mål på ressource- og affaldsområdet.
Enheden Affaldsindsamling og Sortering er en del af afdelingen Klima og Byudvikling, hvor 350 kolleger brænder for at gøre København til en endnu bedre og mere bæredygtig by at leve, bo og bygge i. Afdelingen har 14 faglige enheder og et sekretariat, der med helhedssyn, nysgerrighed og høj faglighed løser opgaver indenfor affald og ressourcer, jorddeponi, klimaindsatser, byplanlægning, almene boliger, udsat by, analyser og bydata.
Som medarbejder i Klima og Byudvikling skal du have lyst til at indgå i samarbejder og projekter, der går på tværs af fagområder og fagligheder. Vi mener, at de gode løsninger bliver stærkere og mere effektfulde, når vi løser dem sammen − koordineret og på tværs af fag, enheder og myndighedsområder.
Vi har desuden som norm at gøre det ordentligt – og vi gør det for København. Vi har det lange lys på og har formuleret en fælles strategi, der sætter retning for vores arbejde de kommende år.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse er efter gældende overenskomst og i øvrigt efter forhandling med den faglige organisation. Vi har 37 timers arbejdsuge inkl. frokost, og vi har flextid.
Ansættelsesstedet er Teknik- og Miljøforvaltningen, Klima og Byudvikling, Affaldsindsamling og Sortering, Njalsgade 13, 2300 København S.
Forventet tiltrædelse den 1. september 2023 samt mulighed for hurtig tiltrædelse.
Mere information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Anders Larsen på 2965 4832.
Søg via linket senest torsdag den 8. juni 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 24 og 25.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192084&DepartmentId=23061&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837028