BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du understøtte Københavns Kommunes beskæftigelses- og integrationsborgmester og forvaltningens direktion med at skabe resultater i forvaltningen og for borgere og virksomheder i København? Har du gåpåmod, politisk tæft samt interesse for at udvikle forvaltningens kerneopgaver gennem tæt samarbejde med kollegaer på tværs af hele organisationen? Så er du måske vores nye medarbejder i en tidsbegrænset stilling i Ledelsessekretariatet i Danmarks største beskæftigelsesforvaltning.
Om jobbet
Beskæftigelsesområdet er under grundlæggende forandring, og jobbet i Ledelsessekretariatet giver en enestående mulighed for at være med helt tæt på de forandringer. Din opgave er at drive, udvikle og understøtte særlige projekter for beskæftigelses- og integrationsborgmesteren og forvaltningens direktion. Det er blandt andet at koordinere og drive opgaver, der går på tværs af hele organisationen og forskellige faggrupper og dermed at have strategisk opgaveløsning for øje.
Dine opgaver vil blandt andet være at
- understøtte den daglige betjening af direktion og borgmester ift. sager, møder, oplæg m.m.
- bestille og kvalitetssikre materiale fra forvaltningen
- udarbejde mødemateriale og sikre opfølgning på direktionens og borgmesterens møder
- skabe gode relationer til resten af forvaltningen og dens mange interessenter
- have lyst og evne til at håndtere både mindre praktiske opgaver og større strategiske opgaver
- har en akademisk samfundsfaglig uddannelse, fx cand.scient.pol., cand.polit. eller lignende
- har politisk forståelse og motiveres af at drive processer og opgaver frem
- er god til at have mange bolde i luften – og kan lande dem igen
- er god til at samarbejde både med kollegaer og chefer på tværs af hele organisationen
- holder overblikket over opgaverne og ved, at detaljerne er vigtige
- gerne har erfaring fra en politisk styret organisation
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, som består af 20 medarbejdere, herunder en sekretariatschef og en områdechef. Ledelsessekretariatet har til opgave at sikre en fagligt stærk rådgivning af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens direktion, beskæftigelses- og integrationsborgmesteren samt Beskæftigelses- og Integrationsudvalget. Ledelsessekretariatet har derudover også ansvaret for presse- og kommunikationsindsatsen i forvaltningen.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Tiltrædelse den 1. august 2023 eller snarest muligt derefter.
Jobbet er tidsbegrænset i ni måneder. Jobbet er fuld tid med fleksibel arbejdstid.
Ansættelsessted er Københavns Rådhus.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Mikkel Melgaard på 2154 8307.
Søg via linket senest mandag den 5. juni 2023
Vi forventer at afholde samtaler i uge 23 og 24.
Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192008&DepartmentId=19019&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836005