Erfaren teknisk servicemedarbejder til Center for HR og Uddannelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for arbejdet i en serviceorganisation, hvor tværfaglighed, sund fornuft og samarbejde er nøgleordene? Har du stærk IT-forståelse og interesse? Får du energi af at møde nye mennesker, så glæder vi os til at møde dig!

I Intern Service gør vi en stilling som teknisk servicemedarbejder fast med henblik på at varetage opgaver, der bredt understøtter centerets drift, særligt i forhold til vores uddannelseshus, hvor mange kursister hver dag kommer til undervisning.

Om stillingen
Du bliver en del af intern service-teamet på 4 medarbejdere. Vi er en del af Direktionssekretariatet og et fællesskab med 14 dygtige og engagerede kolleger fordelt i 3 mindre teams – sekretariatsteamet, kommunikationsteamet og intern service.

Vores brugere er i fokus, og vi stiller høje krav til såvel kvalitet som levering til tiden, og så ynder vi at bruge vores sunde fornuft.

Dine opgaver som teknisk servicemedarbejder er alsidige og vil blandt andet bestå i:

  • Service og teknisk support for vores mange brugere i vores uddannelseshus og medarbejdere i centeret
  • Kvalitetskontrol af IT og AV-udstyr i undervisnings- og mødelokaler, herunder udbedring samt rapportering af fejl
  • Sikre at vores undervisnings- og mødelokaler fremstår funktionsduelige, herunder support af udstyret i lokalerne
  • Klargøring og afrydning af lokaler
  • Assistere med det mere praktiske når vi onboarder nye medarbejdere fx sørge for oprettelse i vores systemer, bestilling og udlevering af pc, telefon, fototagning mv.
Vi forventer, at du:

  • Kan udvise ansvarsfølelse og engagement i arbejdets udførelse
  • Kan skabe struktur og følge op på opgaver og få dem afsluttet
  • Er god til at bevare overblikket, har en høj stresstærskel og en god fysik
  • Er både erfaren og fremsynet på det tekniske område
  • Er fleksibel, kreativ, omstillingsparat og har gode samarbejdsevner
  • Har lyst og evne til vidensdeling, og er god til at tilegne dig ny viden
  • Kan yde den bedste service og skabe et godt miljø
  • Sætter en ære i at skabe og holde orden i tingene.
Herudover er det en fordel med erfaring og kendskab til:

  • AV udstyr, såsom projektorer, storskærme, kameraer og højttalere
  • Udstyr til videokonferencer og virtuelle møder og undervisning f.eks. Cisco, Logitech Group og Meet
  • IOS – ipad, iphone
  • Kopi, print og scan hardware
Det, vi vægter højst, er, at du har erfaring fra en lignende stilling, har teknisk flair og erfaring samt at du brænder for at lykkes og servicere med et smil på læben.

Du taler og forstår dansk og skal også kunne begå dig mundtligt på engelsk. Rutine i brug af MS Office produkter er et krav. Og du skal også have kørekort.

Generelt er du bare god til at løse pludseligt opståede udfordringer, og du ser vigtigheden i både at udføre de praktiske såvel som administrative opgaver.

Det får du med sikkerhed hos os
Du bliver en del af en arbejdsplads, der er præget af ambitioner og engagement, og som samtidig prioriterer at skabe faglig og personlig udvikling.

Du vil få et udfordrende og spændende job med varierende opgaver og en bred kontaktflade.

Vi arbejder med frihed under ansvar og har fokus på, at vi alle trives. Du får et godt kollegaskab, hvor der er højt til loftet.

Om Center for HR og uddannelse
Center for HR og Uddannelse er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 45.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR og Uddannelse dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretær Susanne Lerbæk Christensen på telefon 21 73 62 13.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er Center for HR og Uddannelse, Gentofte Hospitalsvej 10B, 2900 Hellerup.

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. august 2023.

Vi forventer at holde 1. samtaler den 14. august 2023 og 2. samtaler 16. august 2023.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HR og Uddannelse, Kildegårdsvej 28, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250696&DepartmentId=11910&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878685

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet