Projektmedarbejder til Vejgenopretning i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af holdet, der skaber fremtidens veje i København?

Der er tryk på udviklingen i København. Her er Teknik- og Miljøforvaltningen en central aktør, og vi står for de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København.

I Vejgenopretning har vi ansvaret for genopretning af byens veje, cykelstier og fortove og skal hvert år gennemføre en lang række større og mindre genopretningsprojekter til sammenlagt flere hundrede millioner kr. årligt. Vores projekter varierer i anlægsbevillinger fra et par millioner og op til 60-80 mio. kr.

Om dig
Du har en faglig interesse inden for udvikling af byens rum og trafikarealer og erfaringer med projektarbejde, som du brænder for at sætte i spil sammen med os. Du er initiativrig og skal have lyst til at byde dig til for de mange spændende opgaver i enheden. Du er en kollega, der sikrer samarbejde og konstruktive processer i et projekt. Du kan skrive og kommunikere, så det er modtagerorienteret. Du er nysgerrig, har et godt humør og er imødekommende. Du kan skabe overblik, komme i mål og har fokus på høj kvalitet og vigtige detaljer. Du trives med at have travlt med forskellige opgaver i en hverdag, hvor rammerne for opgaveløsningen kan ændre sig.

Vi forventer, at du

  • kan formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale på dansk til forskellige målgrupper
  • har lyst til at være en blæksprutte, der byder dig til i forhold til de forskellige opgaver i enheden og projekterne
  • har lyst til at have ansvar for og styre din egen opgaveløsning i dialog med andre nødvendige fagligheder både internt i organisationen og eksternt hos rådgivere/ entreprenører
  • trives med at arbejde teambaseret
Det er en fordel, hvis du har kendskab til projektarbejde, offentlige forvaltningsprocesser, urbane rum og evt. anlægsbranchen.

Om jobbet
For at nå i mål med opgaverne har vi i Vejgenopretning brug for dig. Du vil skulle bistå projektlederne og byggelederne i det daglige arbejde, og opgaverne vil blive sammensat efter dine kompetencer og udviklingsønsker. I vores arbejde med projekterne, kan vi tilbyde, at du får dine forskellige kvalifikationer godt i spil, og vi kan tilbyde udviklingsmuligheder, hvis du ønsker at blive projektleder eller byggeleder fremadrettet. Opgaverne vil f.eks. bestå i at hjælpe med at udarbejde kontrakter med rådgivere og entreprenører, opstarte projekter i samarbejde med en projektleder, rådgiver, samt interne og eksterne interessenter, deltage i byggemøder, skrive referater og bidrage til den skriftlige præsentation af projektforslaget til politikere, borgere og andre interessenter.

Du vil som projektmedarbejder have forskellige bolde i luften og gribe ad hoc-opgaver, ligesom du skal bruge dine kommunikationsevner f.eks. i forhold til samarbejde med interessenterne og borgerhenvendelser. Du vil få en grundig indføring i Vejgenopretnings arbejdsområder både ved sidemandsoplæring og nødvendige kurser. Du vil få et godt indblik i og tage aktivt del i det at repræsentere en af Danmarks største offentlige bygherrer, ligesom du bliver trænet i at være embedsmand i en politisk styret organisation.

Vi gør det sammen
I Vejgenopretning er vi ca. 30 medarbejdere med en bred vifte af erfaringer og uddannelser, og vi trives med i samarbejde at drive vores mange anlægsprojekter frem på en professionel og kvalitetsbevidst måde. Hos os er der stor grad af medbestemmelse i forhold til hvilke projekter, man gerne vil arbejde med, og vi arbejder desuden aktivt for at skubbe branchen i en mere bæredygtig retning med tiltag som indførelse af emissionsfri brændstof på byggepladsen.

Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med fokus på læring og kompetenceudvikling samt samarbejde med dygtige kolleger. Vi har et bredt introprogram og en række faglige netværk, som du kommer til at indgå aktivt i, hvor der er fokus på erfaringsudveksling og kompetenceudvikling på tværs af byens projekter.

Vi arbejder med stor vidensdeling og et samarbejde på tværs af fagligheder, hvor alle har egne ansvarsområder og indgår i løsningen af kollegers projekter. Vi har et stærkt fagligt og professionelt miljø, hvor vi supplerer hinanden og har højt til loftet. Dine nye kolleger er engagerede og stolte af at bidrage til den positive udvikling af København.

Vi kan tilbyde
Et uformelt, inspirerende og engageret arbejdsklima på Islands Brygge i hjertet af København. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og stor indflydelse på eget arbejdsområde i samarbejde med gode kolleger.

Selvom vi ikke er lønførende, har vi mange goder, f.eks. høj pensionssats, fleksibel arbejdsdag med god balance mellem familie- og arbejdsliv, gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge med betalt frokostpause.

Vi glæder os til at få dig med på holdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef for Vejgenopretning Thomas Dyhr på 2475 3071 eller teamkoordinator Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440.

Du kan læse mere om Københavns kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen og Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold.

For lidt mere indblik kan du bl.a. læse om vores projekter på Esplanaden og Churchillparken.

Søg via linket senest søndag den 2. juli 2023
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 28 med ansættelsesstart snarest muligt herefter.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192677&DepartmentId=19624&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853413

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet