BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Andel Holding søger deres næste servicemindede og udadvendte kundesupportere som skal være en del af et nyopstartet, midlertidigt projekt, hvor du får mulighed for at levere sublim service til Andel Holdings kunder.
Du bliver del af et nyt team, hvor en agil hverdag og omstilling til nye tiltag bliver en del af din hverdag. Andel Holding vil stå klar med et skræddersyet onboarding program, som klæder dig på til opgaven.
Jobbet
Din primære og fornemmeste opgave i stillingen bliver at levere kundeservice i øjenhøjde og sørge for at kunderne får svar på deres spørgsmål og føler sig set, hørt og forstået, når de henvender sig til Andel Holding via telefon og på mail.
Dine arbejdsopgaver vil helt konkret omfatte:
- Besvare opkald og mails fra kunder
- Validering af kunder, der er fritaget for Digital Post
Din profil
Vi søger først og fremmest dig som besidder et højt serviceniveau. Den rette kandidat elsker kundedialogen og kan holde motivationen, selvom arbejdsopgaven bliver rutinepræget, og der kommer mange af de samme spørgsmål fra kunderne.
Derudover har du:
- Tidligere arbejdet i flere systemer på samme tid
- Lyst til at tale med kunder og levere en suveræn kundeoplevelse.
- Gode kommunikationsevner, så du kan omsætte dit budskab til mange slags modtagere.
- Tidligere erfaring med telefonisk kundedialog
Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i SAP, men ikke et krav.
Praktisk
Din arbejdsplads bliver hos Andel i Virum, Teknikerbyen 25.
Arbejdstid: Mandag-fredag i tidsrummet 08-17, men den totale arbejdstid vil være 37 timer pr. uge.
Du vil blive ansat på en HK-kontrakt gennem Moment, hvor vi tilbyder en attraktiv timeløn på 165 DKK i timen, samt et fast overenskomstbaseret tillæg på 7 % af din timeløn.
Vi forventer at projektet vil have en varighed til og med 31. maj, med mulighed for forlængelse.
Opstart og assessment:
Det er muligt at starte i stillingen enten 24. januar eller 7. februar 2024, og deltagelse i en assessment er en forudsætning for ansættelse. Datoerne for assessment er:
Assessment 16. januar
Assessment 30. januar
Derudover forventer vi et minimum af ferie og fravær i perioden for ansættelsen.
Vi ser frem til at læse din ansøgning, hvor du bedes angive, hvilken opstart du er tilgængelig for.
Assessment er en kort rekrutteringsdag, hvor du bliver introduceret nærmere til projektet og arbejdsdagen, og vi vil afholde individuelle samtaler med alle kandidater.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959692