BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nexel søger deres næste servicemindede og udadvendte kundesupportere, som skal være en del af et team på 7 medarbejdere som alle arbejder for at levere helt fantastisk kundeservice til Nexels elnetkunder, der daglig kontakter teamet med spørgsmål og udfordringer. Ydermere bliver du en del af en afdeling, hvor der er et godt kollegaskab i teamet, hvor alle støtter hinanden, deler viden og samarbejder på tværs.
Jobbet
Din primære og fornemmeste opgave i stillingen bliver at levere kundeservice i øjenhøjde og sørge for at kunderne får svar på deres spørgsmål og føler sig set, hørt og forstået, når de henvender sig til Nexel via telefon og på mail. Det el-tekniske område kan godt være svært for kunderne at forstå, så i stillingen får du virkelig mulighed for at sætte dine gode formuleringsevner i spil.
Dine arbejdsopgaver vil helt konkret omfatte:
- Besvare opkald og mails fra kunder
- Opfølgning på en række kundesager som omhandler målere
- Have ansvaret for forskellige administrative opgaver afhængigt af interesseområde
Din profil
Vi søger først og fremmest dig, som er engageret og arbejdsom og som besidder et højt serviceniveau. Den rette kandidat elsker kundedialogen og kan holde et højt tempo, selvom arbejdsopgaven bliver rutinepræget, og der vil komme mange af de samme spørgsmål fra kunderne. Du skal have gode kommunikationsevner, så du kan omsætte det komplekse og komplicerede til let forståelige budskaber.
- Det er et plus, hvis du har erfaring fra elbranchen eller måske et teknisk kundecenter. Det vigtigste er dog, at du har mod på at sætte dig ind i det el-tekniske område.
- Du har flair for IT og er klar på at blive sat ind i en række nye systemer.
- Du er god til at arbejde selvstændigt og kan motivere dig selv og andre.
- Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk i tale og skrift.
Det er en fordel hvis du tidligere har arbejdet i SAP.
Det praktiske
Der er opstart hurtigst muligt og 6 måneder frem – med mulighed for fastansættelse.
Arbejdslokationen er i Virum på adressen: Teknikerbyen 25.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt på mandag-fredag inde for normal kontortid.
Telefonerne har åbent fra kl. 07:00-15:00, hvorfor du også skal kunne møde ind i dette tidsrum ved behov.
Du vil blive ansat på en HK-kontrakt gennem Moment, hvor vi tilbyder en timeløn på 175 kr. i timen, samt et fast overenskomstbaseret tillæg på 7% af din timeløn.
Ansøg nu:
Vi behandler ansøgninger løbende og lukker processen, når de rigtige kandidater er fundet, så jo før du søger, desto bedre er dine muligheder.
Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der vil være personlig samtale hos Nexel.
Vi ser frem til at læse din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184919
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853498