BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en struktureret koordinator, der kan hjælpe os med at holde styr på vores mange spændende og forskelligartede opgaver i KK Design på Københavns Rådhus.
KK Design er ansvarlig for Københavns Kommunes designguide og løser opgaver for både vores egen og andre forvaltninger. Teamet fungerer således som kommunens interne designbureau.
Om opgaven
Vores opgave er at sørge for en rød tråd i den visuelle kommunikation og at understøtte en vedkommende kommunikation til alle københavnere og på den måde optimere Københavns Kommunes samlede brand.
Teamets opgaver spænder lige fra udvikling af kampagner, identiteter, rapporter og digital kommunikation til daglig hands-on produktion – om alt fra udfordringer i dagligdagen til store events og kultur. Du vil som koordinator have berøring med de fleste opgavetyper og kunder i samarbejde med projektleder og teamleder.
Vi er en gruppe super engagerede kolleger med bred erfaring fra designbureauer og selvstændig virksomhed, som lægger vægt på at have et højt fagligt fællesskab.
Om jobbet
Din primære opgave vil være dels at sikre god service for vores kunder og dels at skabe ro og struktur omkring designerne. Du skal sikre en god opstart mellem bestiller og designer, lave budgetter og tidsplaner og sørge for rettidige tilbagemeldinger og fremdrift. Vi vil elske, hvis dit strukturelle gen kan drive løbende opdatering af lister og geniale mappestrukturer. Det er vigtigt, at du ikke synes, at det er kedeligt at indtaste i diverse systemer og endnu vigtigere, at du får optur af at skabe orden og overblik. Kontakt til eksterne leverandører, især trykkerier, vil også være en del af opgaven.
Vi ønsker derfor, at du
- har et par års erfaring fra branchen
- elsker Excel og resten af Office-pakken
- synes, at struktur og gode processer en kunstart
- sætter en ære i at håndtere kunder på en imødekommende måde
- er en engageret og omsorgsfuld kollega
Om afdelingen
KK Design er del af Økonomiforvaltningens centrale kommunikationskontor, som arbejder med mange grene af kommunikationsfaget. Udover grafik og design gælder det presse og sociale medier, kampagner, events, forandrings- og ledelseskommunikation og web/intra. Vi gør os umage for at skabe mest mulig værdi for københavnerne – ofte i samarbejde med kolleger fra kontoret, fra andre forvaltninger eller med eksterne aktører. Og så er det selvfølgelig vigtigt for os at have et trygt og sjovt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og støtter hinanden.
Ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at få en ny kollega ombord senest den 1. september 2023. Stillingen er på fuld tid med løn, pension og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Upload din ansøgning og dit CV.
Kontakt
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Gitte Boel Gammelgaard på 2679 2437.
Søg via linket senest torsdag den 15. juni 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 25.
Om Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Der arbejder i alt ca. 3.600 personer i Økonomiforvaltningen, hvoraf ca. 300 af os har kontor på rådhuset. De fysiske rammer for dit arbejde vil således være Københavns historiske og smukke rådhus. Her betjener vi overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget, og vi er tæt på det politiske liv i kommunen. Sammen har vi fokus på at skabe værdi for københavnerne og København. Du vil på rådhuset blive en del af et spændende arbejdsmiljø, hvor motivation, trivsel og det gode samarbejde er i højsædet og med gode muligheder for kompetenceudvikling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192342&DepartmentId=19222&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843656