BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre en god og stabil drift og skabe tilfredse lejere i landets største kommune? Så er det måske dig, vi står og mangler?
Vi søger en selvstændig og proaktiv ejendomsmedarbejder, hvis primære opgave er at udføre arealpleje og renholdelsesopgaver. Du skal også kunne træde til på praktiske opgaver indvendigt i kommunens bygninger.
Om jobbet
Du får en varieret hverdag, hvor du selvstændigt skal planlægge og udføre dine opgaver. Du skal køre rundt til de adresser, du har ansvaret for, og løse de aftalte opgaver. Du får en kollega, som kører rundt på tilsvarende vis. Sammen kan I hjælpe hinanden ved behov og dække af for hinanden ved fravær. I møder ind sammen om morgenen og kører derfra ud til hver jeres opgaver.
Herudover kan der komme andre opgaver, som du skal have med i planlægningen af din uge. Særligt gælder her, at der kan komme nogle faste adresser, hvor du kan blive tilkaldt til at hjælpe med indvendigt vedligehold. Enten med værktøj i hænderne eller ved at bestille håndværkere.
Du vil altså få en alsidig hverdag, hvor vi til gengæld forventer, at du er selvstændig og kan arbejde struktureret. Du skal have en fleksibel indstilling og være villig til at yde service for kunder og kolleger.
Vi forventer, at du har erfaring med arealpleje, og du må gerne være vant til at have værktøj i hænderne.
Din indstilling til at yde en god og stabil service overfor kunden og din indstilling til borgerne vægter vi lige så højt som din faglige baggrund.
Du skal tage ejerskab over dine opgaver og sætte en ære i at løse opgaverne og gøre kunderne tilfredse.
Du bliver en del af et hold på cirka 40 ejendomsservicemedarbejdere i enheden Teknisk Drift, der servicerer bygninger over hele København. Vi hjælper hinanden med større konkrete opgaver og mødes jævnligt for at udveksle erfaring samt udvikle os fagligt.
Vi forventer, at du
- taler og forstår dansk
- har gyldigt kørekort (kategori B)
- har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
- selv tager initiativ og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
- trives i en hverdag, hvor du kører rundt på egen hånd
- har situationsfornemmelse og kan gebærde dig blandt forskellige mennesker
- er fleksibel i den daglige planlægning
- er IT-minded, så du kan læse mails mv.
- kan bruge værktøj og håndtere reparationer i bygninger
- har erfaring med arealpleje
Chefen for Teknisk Drift er din daglige leder. I hverdagen arbejder vi med distanceledelse, og din leder vil løbende besøge dig for faglig sparring, sikre din trivsel og hjælpe dig ved eventuelle udfordringer m.m.
Om Center for Kundeservice
Du vil blive ansat i Center for Kundeservice i afdelingen Teknisk Drift. Center for Kundeservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på drift og afhjælpende vedligehold af kommunens ejendomme. Vi er samtidig ansvarlige for at sikre den gode kundeoplevelse for alle, der er i kontakt med Københavns Ejendomme.
Vi udfører ejendomsservice på nogle af Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud.
Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje.
Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice.
I Center for Kundeservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi er dedikerede og ansvarsfulde og hjælper hinanden til at nå resultater.
Ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.
Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Kundeservice, som har adresse på Borups Allé i København, men dine opgaver og din arbejdsdag vil ligge ude hos kunden på en anden lokation i København.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest. Vi forventer, at du kan starte i stillingen hurtigst muligt.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jonas Andersen på 2688 7607 i hverdage ml. kl. 10.00-12.00.
Vi beder dig uploade CV sammen med en motiveret ansøgning. Eventuelt relevante kursusbeviser skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.
Søg via linket senest tirsdag den 25. juli 2023
Vi holder ansættelsessamtaler løbende.
Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193308&DepartmentId=22454&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875662