Drifts- og procesleder til fire botilbud for voksne med handicap på Amagerfælledvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du systematisk, har du et stort overblik,og kan du skabe driftsmæssigt stabilitet? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega.

Hverdagen som drifts- og procesleder
Du vil få din daglige gang på vores tre botilbud på Amagerfælledvej, der hedder CAS 1, 2 og 3. Som drifts- og procesleder bliver du en del af et stærkt fælles ledelsesteam på tværs af de tre botilbud, og du vil referere til tilbudslederen. Du vil være den, der sikrer, at der grundlæggende er styr på administration og drift, så hverdagen kører godt for både medarbejdere, borgere og de andre ledere, der særligt skal fokusere på personaleledelse og den faglige udvikling omkring borgerne.

Ud over hovedansvaret for drift og administration på tværs af de fire botilbud, vil du få ansvaret for de tværgående fagspecialister. De tværgående fagspecialister indebærer et administrativt- og arbejdsplanlæggerteam, en pædagogisk sparringspartner, et sundhedsfagligt team, en deltidsansat, der arbejder med beboerøkonomi samt et serviceteam, der sidder med bygningsrelaterede opgaver. Du vil være den, der binder de tre tilbud sammen og sikrer gode og velfungerende arbejdsgange.

Dine overordnede ansvarsområder

  • Personaleleder for egne medarbejdere
  • Daglig administrativ ledelse
  • Koordinering af indsats og opfølgning ved tilsyn
  • Sikre systematik i arbejds- og vagtplanlægning sammen med dit administrative team
  • Økonomisk overblik og bidrag til nødvendige justeringer
  • Sikre at der er styr på normdifference, FO-dage, afspadsering, ferie mv.
  • At vagtplanlægning lever op til gældende lokalaftaler, forhåndsaftaler og arbejdstidsregler
  • IT-ansvarlig på tilbuddet
  • Indkøbsansvarlig på tilbuddet
  • Ansvarlig for arbejdsmiljøledelse – herunder indgå i relevante fora samt sikre gode arbejdsgange omkring egenkontrol ift. fødevaremyndighederne
  • Bidrage til aktindsigter samt behandling og opfølgning på eventuelle klagesager
  • Forhandling af løn i samarbejde med Lokal TR og de centrale enheder
  • Sikre at systematikken omkring onboarding af nye medarbejdere fungerer
  • Referent på Lokal-MED
  • Mødeleder på diverse møder
Om de tre botilbud
CAS 1, 2 og 3 er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik (CAS) i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Alle tre botilbud har én overordnet tilbudsleder, Peter, der har en tillidsbaseret og anerkende tilgang.

Vi ligger på Amagerfælledvej i moderne og lyse omgivelser – tæt ved metro. Du kan læse mere om CAS og de forskellige botilbud her: https://handicap.kk.dk/cas

Om dig
For at få succes i jobbet skal du være god til at skabe trygge relationer, og du skal kunne sætte tydelige mål op for dig selv og for dine medarbejdere. Alle skal kende retningen.

Du må meget gerne have en grundlæggende viden om hverdagen på et botilbud og de problemstillinger, der findes her. Desuden vil vi lægge vægt på, at du kan tænke på tværs af faggrupper, da du får en mangfoldig ledelsesopgave, der også betyder, at du skal kunne lede nogen, der har en anden viden og faglighed end dig selv.
For at trives i jobbet skal du vide med dig selv, at du kan bevare overblikket i travle situationer, og du skal være god til at sætte grænser for dig selv og dine medarbejdere, da vi tror på, at det skaber tryghed. Din evne til at arbejde struktureret vil også være afgørende både for dig og for dine medarbejdere.

Din uddannelsesbaggrund kan f.eks. være socialpædagog eller inden for administrativ- eller HR-området. Vi ser meget gerne, at du har erfaring med administrativ ledelse fra et botilbud, og at du eventuelt har en lederuddannelse i tillæg. Ellers er det også noget, vi tilbyder.

Vi tilbyder bl.a.

  • en arbejdsplads med fokus på udvikling og indflydelse
  • årlige uddannelsesdage med den samlede ledergruppe i CAS
  • mulighed for efteruddannelse og kurser
  • et godt sammenhold i ledergruppen
  • et hus, hvor vi værner om kvalitet og høj faglighed
  • en arbejdsplads med plads til livs- og arbejdsglæde
  • en arbejdsplads, hvor vi støtter hinanden i hverdagen, og hvor vi løbende arbejder med at afstemme vores indbyrdes forventninger
  • en række andre muligheder som ansat i Danmarks største socialforvaltning
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling og ansættelsen vil som udgangspunktet træde i kraft pr. 1. august 2023.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Lønnen er efter gældende overenskomst og tager udgangspunkt i din baggrund og principperne for Ny Løn.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Som led i ansættelsesprocessen indhenter vi straffeattest og referencer.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte tilbudsleder Peter Vingaard Salgado på 2363 7195 i starten af uge 28.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Søg via linket senest tirsdag den 11. juli 2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192972&DepartmentId=19685&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860281

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet