Administrativ medarbejder til Fagligt Center i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en haj til administrative opgaver?
Vil du være med til at understøtte, at børn med særlige behov kommer godt i gang i dagtilbud, skole eller i en ungdomsuddannelse?

Så er du måske vores nye kollega.

Fagligt Center i Børne- og Ungdomsforvaltningen varetager den centrale visitation til særlige tilrettelagte dagtilbud, specialundervisning og særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse i Københavns Kommune. Vi søger efter dig, der er systematisk og dedikeret, og som kan hjælpe os med, at vores administrative arbejdsgange fungerer optimalt.

Du skal løse mange af de administrative opgaver, der er i visitationen, og det skal ske i samarbejde med kollegaer i hele kommunen. Det er derfor vigtigt, at du er sikker i din kommunikation og god til at skabe relationer med dine samarbejdspartnere.

Det er din opgave at sørge for, at der orden i sagerne, hvilket bl.a. indebærer

  • Registrering og journalisering
  • Gennemføre kontroller af registreringer
  • Puljeudmelding til skolerne
  • Administration af pladser og støttetimer til elever bosat udenfor København
  • Registrering af elever i fleksible tilbud
  • Administrative arbejdsopgaver, fx oprettelse af sager og afsendelse af afgørelsesbreve
  • Kontrol af fakturaer og kontrakter
Du bliver en del af teamet Visitation og Tilsyn i Fagligt Center, som består af erfarne medarbejdere med stor viden inden for specialpædagogik, der har ansvar for den konkrete sagsbehandling. Det betyder, at du vil være omgivet af mange medarbejdere med stor interesse for børn og unge med særlige behov.

Ønsker til vores kommende kollega

  • Du har stor interesse for at løse en bred vifte af administrative opgaver
  • Du er et ordensmenneske, som kan lide at sætte tingene i system
  • Du trives med mange forskellige opgaver, og du er god til at prioritere i dem
  • Du trives både med daglige rutiner og uforudsete opgaver
  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund og en administrativ profil – måske er du kontoruddannet og har erfaring med lignende opgaver fra det offentlige eller fra skoleområdet
  • Du er stærk i brugen af Office-pakken, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med journaliserings- og sagsbehandlingssystemet eDoc
  • Du er god til at bevare overblikket og har masser af gåpåmod
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er forankret i Visitation og Tilsyn i Fagligt Center, Børne- og Ungdomsforvaltningen. Ansættelsesstedet er Gyldenløvesgade 15 – kun en kort gåtur fra Københavns Rådhus.
Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Vi er fleksible i forhold til hjemmearbejde, og vi sørger selvfølgelig for en god og grundig oplæring. Vi har flekstid.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn.

Opstart 1. oktober eller snarest muligt herefter.

Spørgsmål vedrørende stillingen?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent Frederikke Krogh Diepgen på uy2c@kk.dk eller 2337 8445 (uge 30) eller leder af Visitation og Tilsyn Ulrikke von Tangen Rothe på c18h@kk.dk eller 2334 0960 (efter den 9. august).

Vi glæder os til at høre fra dig!.

Søg via linket senest søndag dag den 20. august 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22.-24. august og evt. 2. samtale den 28. august 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193378&DepartmentId=18997&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877373

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet