Vi søger dygtige byggeledere til gennemførelse af vores vejgenopretningsprojekter i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at genoprette byens vejinfrastruktur med fokus på trafiksikkerhed, fremkommelighed og genanvendelse?

Vi søger dygtige byggeledere til gennemførelse af vores vejgenopretningsprojekter

Der er tryk på udviklingen i København. Her er Teknik- og Miljøforvaltningen en central aktør, og vi står for de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København.

I Vejgenopretning har vi ansvaret for genopretning af byens veje, cykelstier og fortove og skal hvert år gennemføre en lang række større og mindre genopretningsprojekter til sammenlagt flere hundrede millioner kr. årligt.

Som byggeleder vil du skulle bidrage med din erfaring under projekteringsprocessen, så der sikres en effektiv udførelse af vores vejgenopretningsprojekter efterfølgende.

Som byggeleder kommer du til at have ansvaret for kontrakt-, økonomi-, og tidsstyring i udførelsesfasen, herunder at afholde byggemøder, udføre tilsyn, koordinere fagtilsyn med rådgivere og sikre god kommunikation med borgere og andre interessenter.

Om dig
Du er fx ingeniør eller konstruktør og har erfaring med anlægsarbejder på offentlige arealer, gerne fra entreprenørbranchen, en projekterende rådgivningsvirksomhed eller anden offentlig/privat bygherre.

Du er en engageret og dynamisk person, der er god til at skabe overblik og har stærke evner med hensyn til at prioritere og strukturere opgaver. Du har personlig gennemslagskraft, er optaget af at nå i mål, samtidig med at du har fokus på økonomi, tid, kvalitet og proces.

Du er imødekommende og konstruktiv, og du kommunikerer direkte, åbent og inddragende. Du taler og skriver et professionelt dansk, ligesom du behersker de mest anvendte IT-programmer og har let ved at tilegne dig ny viden. Du trives både med at arbejde på kontor og på byggeplads i et vekslende omfang.

Vi forventer, at du kan

  • Arbejde med AB18
  • Formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale (både i direkte kontakt med borgerne og over telefon)
  • Arbejde selvstændigt og styre egen opgaveløsning, men du også er god til at arbejde i teams og inddrage andre nødvendige fagligheder både internt og eksternt
  • Navigere i en organisation med mange interne og eksterne interessenter
Om os
Enheden er placeret i Afdeling for Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold. Vi er ca. 30 medarbejdere som varetager projekt- og byggeledelsen af genopretningsporteføljen.

Vi arbejder i en tværfaglig teamstruktur, hvor alle både har egne ansvarsområder og indgår i løsningen af kollegaers projekter. På den måde sikrer vi den nødvendige vidensdeling. Hvert team er bredt sammensat, hvilket skaber et stærkt fagligt og professionelt miljø, hvor vi supplerer hinanden og har højt til loftet. Vi er engagerede i vores arbejde og stolte af at bidrage til den positive udvikling af København.

Ansat i Københavns Kommune
Vi lægger vægt på en uformel arbejdstone og et godt humør i et fagligt inspirerende miljø med plads til at forsøge nye løsninger. Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt at balancere arbejdsliv og privatliv, idet du gennemsnitligt har en 37-timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Arbejdspladsen er beliggende på Islands Brygge.

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440 eller enhedschef Thomas Dyhr på 2475 3071. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her www.kk.dk og www.tmf.kk.dk.

Søg via linket senest mandag den 11. september 2023
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 37-38 med ansættelsesstart snarest muligt derefter.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=194000&DepartmentId=19624&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891841

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet