BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega, der kan løfte opgaver inden for ledelsesbetjening, koordinering, interessenthåndtering og optimering af offentlig administration. Du vil blive ansat i team Stab og Strategi i kontor for Automatisering og Udvikling.
Kontorets udviklingsdrivende funktion forudsætter en vidende og proaktiv stabsindsats, der er initiativrig, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret. Som udviklingskonsulent i Stab og Strategi får du en vigtig rolle i at understøtte organisationen, og rig mulighed for at bidrage til at gøre strategiske initiativer konkrete.
Opgaverne og hverdagen er forskelligartet. Du vil have dage, hvor du sidder fordybet med analyser og politiske notater, og andre dage skal du være opsøgende og koordinere på tværs af organisationen.
Du bliver en del af et udviklingsorienteret team med en bred opgaveportefølje og kontaktflade til hele organisationen. Vi arbejder med alt fra udarbejdelse af it-handleplaner og politiske notater til håndtering af revisionsspørgsmål, ledelsesbetjening og forretningsejerskab af større it-systemer. Der er derfor både rig mulighed for at skærpe dine eksisterende erfaringer og løbende udvikle kompetencer i mødet med nye opgaver.
Hvem er du?
For at lykkes hos os skal du:
- Forstå det afgørende i, at du har dine interessenter med fra start. Og at du kan samarbejde med og kommunikere dine budskaber klart til alt fra ledere og medarbejdere i Københavns Kommune, leverandører og andre kollegaer på tværs af fagligheder.
- Have fokus på det gode produkt, som står skarpt og præcist med fokus på detaljen.
- Have et veludviklet servicegen, motiveres af at gøre en forskel og skabe reel værdi for organisationen.
- Være åben overfor mange forskellige typer af opgaver.
Dit nye arbejdsfællesskab
Hos os får du et spændende job, hvor du får mulighed for at gøre dine ideer til virkelighed. Du bliver en del af et team på 10 personer, hvor der er højt til loftet og stort fokus på faglighed. Vi har dygtige kollegaer, og vi gør os umage med at skabe et godt læringsmiljø, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Vi arbejder ud fra devisen om, at vi først lykkes, når vi alle lykkes og har en tillidsfuld og anerkendende tilgang til hinanden. Vi arbejder meget på tværs i kontoret, så du vil kunne få mulighed for at deltage i udviklingsprojekter eller større analyser.
Vi bor på Borups Alle kun to minutters gang fra Fuglebakken Station.
Yderligere information
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til teamleder Camilla Skou Hansen på 2364 8408 eller udviklingskonsulent Trine Reese Ptak på 2499 7379.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingen er i udgangspunktet på fuldtid, men deltid er en mulighed.
Husk at medsende eksamenspapirer inkl. karakterer fra både bachelor- og kandidatuddannelsen.
Søg via linket senest fredag den 18. august 2023
Vi vil løbende indkalde til samtaler. Vi gør brug af to samtalerunder inkl. case.
Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune.
Mød os på www.koncernservice.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193661&DepartmentId=22305&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883832