Tilsynsmedarbejder til Udeservering og Støj i Område for Miljø og Byliv

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af udviklingen af bylivet i København? Har du evnen til at formidle regler konstruktivt og imødekommende? Har du gåpåmod, og får du tingene til at ske? Så er du måske vores nye kollega.

Københavns Kommune er en by med et sprudlende byliv fra det tidlige forår til langt ind i efteråret. Restaurationernes udeserveringer har en høj politisk bevågenhed. Vi tilbyder derfor en stilling til tilsyn på udeserveringer og støj fra virksomheder i København. Du vil være med til at skabe mere byliv, styrke samarbejdet med byens mange restauratører og sikre fremkommelighed og tryghed for byens mange forskellige brugere.

Om jobbet
Som tilsynsmedarbejder i Område for Miljø og Byliv vil du føre tilsyn ude i byen, hvor du sikrer, at restaurationerne overholder vilkår og rammer på vores områder. Da restaurationerne typisk har åbent hele ugen med lange åbningstider, skal du også arbejde på skæve tidspunkter og ind imellem også i weekender. Der indgår nattevagter, hvor vi laver tilsyn i aften- og nattetimerne i weekender. Men din primære arbejdstid vil dog være hverdage i dagtimerne.

Vi lægger stor vægt på, at vores rolle som myndighed på området forvaltes som et samarbejde mellem kommunen og restauratørerne, hvor vi ikke kun er myndighedspersoner, men også fungerer som sparringspartnere, der kan vejlede om rammer og regler.

Din nye hverdag

  • Du fører tilsyn ude i byen både på egen hånd og i teams
  • Du journaliserer tilsyn og dokumenterer konstaterede ulovlige forhold
  • Du vejleder restauratører til at søge tilladelse på udeserveringsområdet
  • Du besvarelser henvendelser og klager
  • Du opbygger tillidsfulde relationer internt som eksternt
  • Du samarbejder med nærpolitiet og andre enheder i forvaltningen
Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund, en åben personlighed og trives med skiftende arbejdstider og arbejdspres. Det er ikke et krav, at du har kommunal erfaring, da du vil blive oplært grundigt i vores myndighedsområde.

Vi lægger stor vægt på, at du er menneskekender og har en respektfuld og imødekommende tilgang til dialog. Herudover passer du til nedenstående beskrivelse

  • Du er åben for at lære nyt og tage fat, hvor der er brug for det
  • Du trives med mange mindre arbejdsopgaver sideløbende med større langstrakte og mere krævende opgaver
  • Du er grundig, selvstændig og overholder deadlines
  • Du er fagligt ambitiøs, stabil og arbejder systematisk
  • Du kan samarbejde, kommunikere og formidle på en serviceorienteret måde, overfor både interne og eksterne parter
  • Du er god til at formulere dig på dansk, både skriftligt og mundtligt
  • Du kan arbejde med Office-pakken
  • Du er tålmodig og god til konfliktnedtrapning
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra andet serviceorienteret, opsøgende arbejde eller andre myndighedsområder og har forståelse for sagsbehandling og/eller forvaltningsloven.

Drømmer du om en hverdag med stor fleksibilitet?
Så vil vi meget gerne have dig med på holdet. Du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads med dedikerede og tværfaglige, dygtige kolleger. Vi har en respektfuld og uformel omgangsform på arbejdspladsen, og vi har stort fokus på, at der er balance mellem privat- og arbejdsliv.

Sammen med os får du

  • et meningsfuldt arbejde, som gør en forskel for borgere og virksomheder
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • en centralt beliggende arbejdsplads på Islands Brygge i København
  • 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause, fleksible arbejdstider (flekstidsordning) og mulighed for hjemmearbejde
  • en attraktiv pensionsordning
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den aftaleberettigede faglige organisation. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, og arbejdsstedet er Njalsgade.

I stillingen indgår nattevagter, som vil blive aflønnet særskilt i henhold til lokal aftale.

Stillingen er til besættelse snarest muligt og senest den 1. september 2023.

Fik du svar på det hele?
Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Sine Jochumsen på 2452 4305. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk

Søg via linket senest fredag den 16. juni 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater umiddelbart efter fristens udløb.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192443&DepartmentId=19948&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845978

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet