Teknik- og Miljøforvaltningen søger kommunikatør, der flytter adfærd (barselsvikar)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre en forskel i én af landets mest synlige forvaltninger, hvor vi hver dag arbejder med den grønne dagsorden? Kan du producere indhold til forskellige kanaler og formater? Er du en stærk kommunikationsrådgiver med flair for adfærdskommunikation? Så læs med her.

Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) har sat ambitiøse og vigtige mål for københavnernes genanvendelse, genbrug og cirkulære økonomi. For at nå vores mål i 2024 er det afgørende, at vi får fortalt københavnerne om blandt andet affaldssortering. Det gør vi på tværs af digitale, sociale og mere traditionelle medier, og vi eksperimenterer med nye og mere direkte måder at kommunikere på. Til det arbejde søger vi nu en kollega i et barselsvikariat med mulighed for forlængelse.

Om jobbet
Du bliver en del af TMF’s centrale kommunikationsenhed. Her vil du sidde i kommunikationsteamet, som udover dig selv består af fire kommunikationspartnere, syv kommunikationskonsulenter og en teamleder. Du får en vigtig rolle i at løfte alt fra rådgivning, strategi og projektledelse af kommunikationsopgaver til hurtige dag-til-dag-leverancer på affaldsområdet. Din to-do-liste kunne se sådan ud:

  • Afdækning af kommunikationsbehovet i et projekt om en ny storskraldsordning
  • Udvikling af en kampagne, som skal minde borgerne om at sortere julens madaffald
  • Kvalitetssikring af en guide til viceværter om afhentning af affald
  • Besvarelse af spørgsmål til det seneste Facebook-opslag om sortering af madaffald
  • Rådgivning ift. målgrupper og kanaler ifm. en forsøgsordning for en ny affaldstype
  • Idéudvikling til SoMe-opslag om bioposer
  • Projektledelse af en målgruppeanalyse og kanalstrategi
  • Strategisk udvikling ift. alternative kanaler til at nå udvalgte målgrupper
Vi leder derfor efter en kommunikatør og kollega, som trives med en omskiftelig hverdag, hvor man løfter både de små og hurtige opgaver og tager ansvar for længere, mere strategiske udviklingsprocesser med mange interessenter og aktører.

Om dig
Du er kommunikatør med mange redskaber og kompetencer, og to-do-listen ovenfor skræmmer dig ikke. Du er god til relationer og har nemt ved at lytte, være åben og forholde dig nysgerrigt til de faglige kollegaer, som det er vores opgave at understøtte. Du er selvfølgelig også kendt som en god og hjælpsom kollega.

Vi forventer, at du:

  • er uddannet cand. comm., retoriker eller lignende og har et par års erhvervserfaring
  • er analytisk og kan tænke strategisk – og samtidig selv eksekvere på strategien
  • er god til at skrive og kan lide at producere indhold til forskellige kanaler
  • gerne har erfaring med adfærdskommunikation
  • har erfaring med SoMe og kan tænke i både ord og billeder
  • har stort overblik og kan tage ansvaret for flere opgaver ad gangen – også dem, der har skarpe deadlines
  • er tålmodig og god til at arbejde på tværs af organisationen og med andre fagligheder
  • gerne har erfaring fra en politisk ledet, offentlig driftsorganisation
Om os
I Stab Kommunikation er vi fordelt på to teams og en kommunikationschef. Det ene team er kommunikationsteamet, som du kan blive en del af, det andet team har ansvaret for vores visuelle kommunikation og for web. Vi er ambitiøse og erfarne og lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab og på fælles, sociale oplevelser. Som enhed står vi for kampagner og adfærdskommunikation, vi rådgiver kolleger, udvikler web og intraløsninger, og vi skriver og producerer alt fra grundfortællinger til skabeloner, skilte, plakater og nyheder. Derudover hører vi sammen med KK PrintPartner, som er forvaltningens eget trykkeri.

Vi holder til i Njalsgade på Islands Brygge i København.

Det er tale om et barselsvikariat frem til 1. september 2024. Der kan blive mulighed for forlængelse, uden at vi kan garantere det. Stillingen er på 37 timer med forventet indplacering som fuldmægtig. Løn- og ansættelsesvilkår sker i øvrigt i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Nikoline Ridder Christensen på 2348 3629 eller mail UF21@kk.dk. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på hhv. www.kk.dk og www.tmf.kk.dk.

Søg via linket senest torsdag den 10. august 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 33.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193335&DepartmentId=19037&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876461

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet