BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle og styrke indkøbssupporten i Københavns Kommune?
Kernen i opgaven er kort fortalt, at du skal sikre den løbende drift og udvikling af supporten, der har som hovedformål at hjælpe kommunens medarbejdere med at købe ind på kommunens indkøbsaftaler. Supporten har 12 medarbejdere, der via forskellige systemer og metoder støtter kommunens brugere af kvantum indkøb, der er et SAS-system.
Konkret skal der håndteres opgaver i forhold til:
- Daglig ledelse af indkøbssupporten - personaleledelse og fagligstyring samt langsigtet udvikling
- Prioritering af ressourcer mellem telefonsupport, fritekstbestillinger, katalogindlæsning og andre opgaver. Opgaver dukker op løbende gennem dagen, så en skarp og rigtig prioritering er med til at sikre tilgængeligheden til telefonsupporten
- Ansvarlig for at vejledninger og andre støttefunktioner er opdaterede og relevante
- Sikring af løbende information om faglige forhold på tværs af teamet
- Ansvarlig for oplæringsplan, uddannelse og evaluering af nye medarbejdere
Hvad skal du spille ind i
Indkøbssupporten i Københavns Kommune har været gennem en væsentlig transformation, så vi i dag har 12 dygtige medarbejdere, der samlet set formår at have en brugertilfredshed hos vores kunder på 95%. Det er vi stolte af, og vi har et ønske om at holde det høje niveau.
Vores trivsel og arbejdsglæde er høj, og det skal du være med til at sikre. Som teamleder i Socialt Ansvarlige Indkøb & Indkøbssupport skal du være med til at understøtte enhedens samlede drift og udvikling, da du kommer til at indgå i ledelse af enheden i samarbejde med kontorchefen og den øvrige ledelse.
I centret arbejder vi under mantraet ”Fælles på tværs” og det betyder, at du skal understøtte, at vi konstant har fokus på, at vi skal sikre, at hele indkøbsorganisationen og kommunen får glæde af vores indsats.
Faglige og personlige kvalifikationer
Det er vigtigt, at du som person forstår, hvad brugervenlighed og kundesupport er. Vi bygger på et servicekoncept, som skal udbygges og understøttes - også i fremtiden. Målet er, at det er så nemt at købe ind på vores indkøbsaftaler gennem vores indkøbssystem som muligt.
Du skal kunne håndtere service og også meget gerne ud fra en forståelse for, hvordan vores SAP system fungerer. Du skal kunne lede og fordele opgaver og holde overblik over en lang række opgaver, som dine medarbejdere har ud over de almindelige supportopgaver.
Som person skal du kunne sætte dig i respekt samtidig med, at dine medarbejdere som udgangspunkt ved, at du har både opgaverne og deres trivsel som hovedfokuspunkter.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter erfaring, kvalifikationer og i henhold til relevant overenskomst med Københavns Kommune. Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, så du har de bedste forudsætninger for at få succes i din opgaveløsning.
Stillingen er placeret i Center for Indkøb i Koncernservice, der er en del af Økonomiforvaltningen. Vi har til huse i et moderne kontormiljø på Borups Allé 177. Der kan være perioder, hvor vi har travlt, men vi tilstræber generelt en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden, og vi har mange gode tiltag for at sikre et rart og hyggeligt arbejdsmiljø.
Tiltrædelse den 1. august 2023 eller snarest derefter.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Jørgen Nielsen på 5137 1280 eller indkøbssupporter Nina Grønhøj på 2328 5145.
Sammen med din ansøgning skal du uploade dit CV og dit eksamensbevis/karakterudskrift.
Søg via linket senest torsdag den 15. juni 2023
Vi forventer at holde samtaler fra den 19. til den 23. juni.
Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 600 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192402&DepartmentId=23232&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845535