Teamleder til Københavns Borgerservice, Borgerservice i Byen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en engagerende og initiativrig leder, der brænder for drifts-, service- og personaleledelse? Har du blik for, hvordan vi kan udvikle servicen til borgerne? Og er du en teamplayer med stærke relationelle evner og lyst til at være en del af et ambitiøst arbejdsfællesskab? Så er du måske vores nye kollega!

Om os
I Københavns Borgerservice hjælper vi hvert år 1,3 millioner københavnere med for eksempel pas, kørekort, NemID og vejvisning i det offentlige Danmark. Vi er optaget af at skabe sammenhængende servicerejser for borgerne på tværs af de fysiske borgerserviceindgange, den telefoniske betjening og i de digitale kanaler. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner, og vi vil være kendt for at være på forkant og levere service med et smil!

Du vil både blive en del af en ledergruppe med tre teamledere og chefen for Borgerservice i Byen (de syv fysiske indgange) og en del af den store ledergruppe i Københavns Borgerservice, hvor vi arbejder på at skabe et endnu stærkere arbejdsfællesskab på tværs.

Synlig ledelse og daglig drift
Som vores nye teamleder til Borgerservice i Byen får du ansvaret for et antal dygtige serviceformidlere, der betjener borgerne fysisk på mellem en og tre lokationer i byen.

Du er i tæt samarbejde med dine kollegaer fokuseret på, at den daglige drift kører og løbende optimeres. Du trives med at have medarbejdere fordelt på flere lokationer, samtidig med at du samler dem i et team. Du står inde for høj faglighed, fremdrift og afslutning i opgaveløsningen og et godt arbejdsmiljø.

Du er en nærværende og synlig leder, som både har fokus på servicemål og trivsel, og som coacher og understøtter medarbejdernes egen udvikling.

I tillæg til ledelsesopgaven får du ansvaret for et eller flere af vores serviceområder, hvor du sammen med en fagkoordinator har ansvar for at holde kollegaer og fagligt materiale up to date, både i det fysiske møde og i vores telefoniske kontaktcenter.

Du kommer til at arbejde struktureret med nøgletal, servicemål, tværgående vagtplanlægning, procesoptimering og kvalitetsudvikling af serviceydelser, så vi hele tiden sikrer, at vi har en optimal drift, der møder borgernes behov. Du er således helt tæt på løsningen af kerneopgaven og de borgerrettede aktiviteter.

Hvem er du?
Du brænder for borgere, service og ledelse. Du har måske en akademisk baggrund med en god analytisk værktøjskasse, har gerne indsigt i borgerserviceområdet og erfaring med driftsledelse

Som person er du en teamplayer, der skaber gode og solide relationer til medarbejdere, lederkolleger og samarbejdspartnere. Du ser potentialet i at samarbejde med andre og i at tænke i tværgående processer.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.
Vi indhenter børne- og straffeattest samt referencer forud for ansættelsen.

Stillingen ønskes besat den 1. oktober 2023 eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Heidi Lund på 2184 806 i uge 28-29 eller kontorchef for Borgerservice i Byen Sille Kobjevsky i uge 31 på 9215 0181.

Søg via linket senest søndag den 6. august 2023
Vi forventer at holde første samtale i uge 33 og anden samtale i uge 35. Hvis du går videre til anden samtalerunde, skal du være forberedt på at modtage en case, der skal fremlægges til andensamtalen.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193243&DepartmentId=19316&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874195

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet