BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut, og vil du være med til at sikre, at borgerne i København får den rette hjælp på det rette tidspunkt?
Så er du måske vores nye visitator i Udredning og Rehabilitering, Visitation Nord i Københavns Kommunes Sundheds og Omsorgsforvaltning (SUF).
Københavnerne lever længere, og der bliver flere ældre med kroniske sygdomme og nedsat funktionsevne. Kortere indlæggelser og flere ambulante behandlinger betyder flere kommunale sundhedsopgaver, mere kompliceret pleje og flere borgerforløb på tværs af sektorer og på tværs af kommunens egne indsatser. Det stiller store krav på tværs af SUF og for os i Udredning og Rehabilitering.
Som visitator i Udredning og Rehabilitering er dine opgaver
- at sagsbehandle ansøgninger efter serviceloven indenfor personlig pleje og praktisk hjælp, pleje- og ældreboliger, midlertidige døgnophold, tekniske hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning m.m.
- at foretage visitationsbesøg i borgers hjem
- at tage ansvaret for udredningsprocessen og igangsættelse samt at varetage borgers rehabiliteringsforløb (§83a)
- at indgå i faglig sparring med kolleger og samarbejdspartnere i forhold til at formidle viden om rehabilitering
- at medvirke til at fremme samarbejde internt i afdelingen, på tværs af myndighedens øvrige afdelinger: Råd og Vejledning, Støtte og Koordinering samt på tværs i SUF
- stor selvstændighed i forhold til opgaveløsningen
- faglig sparring med kolleger og din nærmeste leder
- høj grad af tværfagligt samarbejde
- fokus på det gode teamsamarbejde
- et godt og stærkt arbejdsmiljø, som er baseret på høj faglighed, respekt for hinanden og hjælpsomhed
- et grundigt introduktionsprogram
- et arbejde, hvor tværfaglighed og relationel koordinering er afgørende for rehabilitering- og visitationsopgaven, der tager udgangspunkt i borgerens ønsker og behov
- en arbejdsplads med udbud af kompetencegivende kurser
- du har et godt overblik, kan arbejde selvstændigt, men også agere i en tværfaglig opgaveløsning i et tværfagligt team
- du er handlekraftig og beslutningskompetent
- du har gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt, da du får en stor kontaktflade med mange forskellige samarbejdspartnere og skal formidle dine afgørelser på skrift
- du har meget gerne erfaring med og kendskab til myndighedsområdet eller har arbejdet med §83a
- du ser god mening i at rehabilitere borgere i eget hjem
- du er kyndig bruger af IT og har gerne kendskab til omsorgssystemet CURA
Stillingen er på 35-37 timer om ugen i dagtid på hverdage, og du vil være selvtilrettelæggende.
Stillingen er til besættelse den 1.oktober 2023.
Du bedes sende dit CV og en ansøgning via nedenstående link.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Pernille Hurni Christensen på 2688 5277 eller visitationsleder Sofie Seemann på 2688 5241.
Du er også meget velkommen til at komme forbi Helsingborggade 16 til en uforpligtende kop kaffe og rundvisning – efter aftale.
Du kan klikke her og læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.
Søg via inket senest mandag den 14. august 2023
Vi afholder samtaler den 21. og den 23. august.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193286&DepartmentId=22969&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875056