BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Genopslag
Afdeling for Cura og Supporten, som er organiseret i Center for Digitalisering, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen (SUF) i Københavns Kommune, søger 2 engagerede medarbejdere til support, som skal hjælpe med at understøtte og yde IT-support til SUF’s mange forskellige enheder (herunder f.eks. hjemmepleje, træning, plejehjem).
Om stillingerne
Supportteamet
Du bliver en del af supportteamet, som består af i alt 11 medarbejdere, hvoraf en er teamkoordinator. Dine opgaver kommer primært til at bestå af first-level-support, dvs. besvare telefoniske og skriftlige henvendelser til Supporten.
Supporten er åben mandag til fredag i tidsrummet kl. 7.00 til 16.15, fredag dog til kl. 14.15, og supportteamet fordeler selv vagterne.
Hvis du er interesseret i at undervise, kan du også blive en del af undervisningsteamet.
Undervisningsteamet
Undervisningsteamet består af 4 medarbejdere fra Supporten. Opgaven består i undervisning i den tekniske del af omsorgssystemet Cura, og du vil få den nødvendige oplæring.
Vi afholder ca. 1 dags undervisning om ugen.
Om dig
Du har en sundhedsfaglig baggrund, og du har erfaring med eller kendskab til det borgernære arbejde, meget gerne fra SUF ell. socialforvaltningen, en anden kommune eller lign. Du kan for eksempel have været superbruger, ressourceperson eller underviser ifm. et EOJ-system eller have anden tilsvarende relevant erfaring.
Flair for teknik er en forudsætning, da Supporten i SUF støtter medarbejderne i at anvende it-udstyr i det daglige arbejde.
Du er serviceminded, har gode formidlings- og samarbejdsevner også med kollegaer, som ikke deler din uddannelsesmæssige baggrund. Du er omhyggelig og gør dit bedste for at hjælpe dine kollegaer og de brugere, som ringer til Supporten.
Du er nysgerrig og løsningsorienteret, og du er god til at afslutte dine opgaver. Du har tålmodighed til at lytte til medarbejdernes udfordringer og evner til at løse dem.
Du taler og skriver dansk på et højt niveau. Du er imødekommende og kan generelt yde god service over telefonen. Og så kan du bevare roen og overblikket, når der er travlt og hektisk.
Vi tilbyder
Du vil blive oplært i de værktøjer, som Supporten benytter, herunder sagsstyringssystem og håndtering af telefoniske henvendelser.
Vi tilbyder dig et udfordrende arbejde i en åben og dynamisk organisation, der er præget af et højt tempo, humor og stort engagement under uformelle arbejdsformer. Vi tilbyder store muligheder for personlig og faglig udvikling. Du får medindflydelse på arbejdstider og -opgaver samt gode kollegaer.
Vi ønsker stillingerne besat snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Peter Henriksen på 6010 1031 eller afdelingsleder Irene Keith Buchreitz på 2498 8889 – dog ikke i ugerne 29, 30 og 31.
Du kan også læse om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune på www.kk.dk.
Søg via linket senest torsdag den 17. august 2023
Vi afholder førstesamtale i uge 34 og andensamtale i uge 35.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193481&DepartmentId=20962&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879173