BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du udvikle indsatser, arbejde projektorienteret, og har du viden om og interesse i FSIII og Cura? Så er du den kollega, vi står og mangler.
Afdeling for Omsorg søger en ambitiøs sundhedsfaglig konsulent, der vil være med til at udvikle og løfte det kommunale ældreområde. I Københavns Kommune er ambitionsniveauet for udvikling af ældreområdet højt, og vi søger en konsulent, der med stort engagement kan understøtte og være med til at drive og udvikle indsatser i samarbejde med hjemmepleje, plejehjem og kolleger i forvaltningen.
Hvem er vi?
Afdeling for Omsorg består af 17 engagerede medarbejdere og en afdelingsleder – herunder konsulenter, socialrådgivere og en administrativ medarbejder. Vi er en afdeling med højt til loftet og godt humør, som arbejder med udvikling og understøttelse af kommunens fem store hjemmeplejeenheder og 40 plejehjem. Derudover understøtter vi direktion, borgmester og det politiske udvalg.
Afdeling for Omsorg er én af fire afdelinger i Center for Ældreliv og Innovation, som er en del af centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret har samlet til opgave at udvikle og finde nye løsninger inden for en række af forvaltningens fag- og driftsområder – bl.a. i forhold til værdig ældrepleje og livskvalitet for ældre, ernæringsområdet, rehabilitering, sektorovergange, myndighedsopgaven, hjemmepleje, plejehjem, aktivitetscentre, støtte til pårørende og samarbejde med frivillige og civilsamfundet.
Dine opgaver vil primært være
- Udvikle, drive og implementere projekter/indsatser knyttet til FSIII og Cura samt rehabiliteringsdagsordenen typisk i samarbejde med hjemmepleje og plejehjem
- Deltage i plejefaglige udviklingsprojekter på ældreområdet
- Facilitering af arbejdsgruppemøder, temadage og workshops
- Kommunikation og formidling internt såvel som eksternt, herunder udarbejdelse af vejledninger og andet materiale til medarbejdere og ledere i driften og borgere
- Udarbejde oplæg til forvaltningens ledelse, borgmester og politisk udvalg
- har en sundhedsfaglig baggrund – gerne kombineret med relevant videreuddannelse indenfor området på master eller kandidatniveau
- har interesse for og kendskab til det kommunale ældre- eller sundhedsområde
- gerne har erfaring fra en kommunal eller regional forvaltning, styrelse eller interesseorganisation
- kan jonglere i spændingsfeltet mellem praksis og forvaltning
- har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
- er selvstændig og initiativrig
- kan arbejde både alene og i teams
- arbejder resultatorienteret og overholder deadlines
- har kompetencer og erfaring indenfor projektledelse
- bidrager til 'det gode samarbejde' i afdelingen
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt grin og et sundt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær. Vi er en arbejdsplads, der har fokus på trivsel, tillid og individuel udvikling.
Kantineordning er en mulighed.
Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en midlertidig stilling i 1,5 år på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. oktober 2023. Ansættelse efter gældende overenskomst. Din arbejdsplads vil være i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Borups Allé, 2200 København N.
Mere information
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Kommunes hjemmeside. Du er også velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann Lützner Nielsen på 6134 0928 eller afdelingsleder Lone Petersen på 2928 3611.
Søg via linket senest torsdag den 17. august 2023
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193516&DepartmentId=19048&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880125