Specialarbejdere til Distrikt V i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre København klar til brug for alle københavnere?

I Faciliteter søger vi to nye medarbejdere.

I Faciliteter er det vores fornemmeste opgave at give københavnerne den bedste service og de bedste oplevelser. Det er et spændende job til dig, der sammen med dine kollegaer har lyst til at gøre byen klar til kultur- og fritidsoplevelser.

Dit primære arbejdssted vil blive i Valby Idrætspark. Du vil blive tilknyttet et team med en distriktsleder og ca. 20 kollegaer. Sammen varetager vi ejendomsdriften på over 120 bygninger i Kultur- og Fritidsforvaltningen, ligesom vi varetager græsklipning og andet udendørs vedligehold på fodboldbaner, parker og andre grønne områder.

Om os
Faciliteter er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Du finder os på idrætsanlæg, museer, biblioteker, kulturhuse og i svømmehaller. Her har vi ansvaret for ejendomsdriften, vedligehold, rengøring og meget mere.

Arbejdsopgaver
Som servicemedarbejder i grøn drift, vil du varetage følgende opgaver:

  • Driften af alle udendørsbanerne i bydelene Valby og Vanløse (græsbaner, kunstgræsbaner og opvisningsbaner)
  • Driften af alle udenoms arealer, som ligger forbindelse med banerne
  • Snerydning, beskæring og andet forfaldende arbejde udendørs
  • Løbende rengøring og vedligehold af materiel.
I grøn drift har vi ansvaret for alle udendørsbaner, skøjtehaller og vintertjenesten i hele København, og vi har organiseret os i fire driftsenheder på tværs af hele byen.

Da en stor del af din dagligdag vil bestå i at føre maskiner, er det en forudsætning, at du har kørekort og skal have det under hele din ansættelse.

Om dig

  • Vi forestiller os, at du er serviceminded til fingerspidserne. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi målrettet på at møde borgerne og hinanden med et smil på læben og en hjælpende hånd, når situationen kræver det.
  • Du er holdspiller, fleksibel, positiv af natur og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du er ansvarsfuld, stabil og kan arbejde selvstændigt
  • Du er vant til at kommunikere positivt og præcist med dine kunder og kolleger
  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Du har lyst til at udvikle dig, du er nysgerrig på digitalisering og ny teknologi, og hvordan den kan understøtte vores Facility Management-opgaver
  • Du har alm. kørekort og skal have det under hele ansættelsen
  • Du har en god fysik
Vi tilbyder
Du bliver en del af Danmarks største arbejdsplads og en forholdsvis nyoprettet organisation, hvor du i Vicevært KBH kan sige goddag til mere end 100 kolleger i vores forskellige tværgående teams, der dagligt arbejder på at gøre byen klar.

Du får meget afvekslende opgaver på vores lokationer, fra de lidt mere håndværksmæssige til at fjerne affald og stille møbler op.

Herudover får du stor mulighed for at komme med dine ideer og input til, hvordan vi sammen kan gøre tingene smartere i respekt for de rammer, vi har at arbejde med.

Vi har fokus på løbende kompetenceudvikling, og der er ofte spændende forandringer i form af nye opgaver og projekter. Du får søde og dygtige kolleger med forskellige baggrunde og mulighed for at sætte dit præg på dagligdagen og udvikle dig både personligt og fagligt

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer med opstart pr. 1. oktober 2023. Der kan forekomme aften- og weekendarbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte distriktsleder Martin Outze på 2492 6992.

Søg via linket senest mandag den 7. august 2023.
Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt i uge 34.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København - og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193479&DepartmentId=22431&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879170

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet