Spændende mulighed som Onboarding Koordinator hos Nexel: Bliv en del af en grøn omstilling og sikr en god start for nye medarbejdere!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nexel søger en onboarding koordinator, som er klar til at blive en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af deres fælles rejse og hverdag. I Nexel bygger og varetager de driften af elektrisk infrastruktur, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme i hele Østdanmark. Stillingen er i afdelingen, Distribution-Drift, som er sat i verden for at opretholde forsyningssikkerheden på Sjælland, så der er strøm i stikkontakterne hos Nexels mange kunder. I afdelingen er der omkring 150 medarbejdere, der har en bred teknisk og administrativ baggrund.

Jobbet

Som onboarding koordinator vil du være med til at sikre en god opstart for alle Nexels nye lærlinge, montører og arbejdsmænd. De skal alle igennem et uddannelsesforløb som en del af deres onboarding. På den måde sikrer Nexel, at de er godt klædt på til at løse deres opgaver fremover. De skal afprøve, og have viden om alle de forskellige opgaver de kan komme ud for. Alt dette sker på baggrund af en uddannelsesplan, som udarbejdes af afdelingslederen.

Som onboarding koordinator indgår du i det administrative team, og vil stå for at koordinere og virkeliggøre dette uddannelsesforløb.

Dine opgaver vil blandt være at:

  • Kortlægge medarbejdernes eksisterende viden og hvad de mangler viden om
  • Udarbejde ordre ift. de opgaver de nye medarbejdere skal køre og prøve af
  • Opdatere uddannelsesplan
  • Sørge for en mentor til deres uddannelsesforløb
  • Hjælpe mentoren med at holde styr på hvor langt de er ift. de forskellige opgaver
  • Give kollega besked om opgaver, så det kan komme med i ressourceplanen over alle kørende montører

Du vil have et tæt samarbejde med afdelingsledere og dit team, og derfor er det vigtigt, at du er et naturtalent til at skabe relationer med dine nærmeste kollegaer, men også på tværs af organisationen.

Profil

Ideelt set har du erfaring indenfor onboarding og el-teknisk viden, men mindre kan også gøre det. Vi ser derudover gerne, at du kan nikke genkendende til:

  • At være udadvendt og evner at opbygge stærke relationer
  • At trives med at koordinere forskelligartede opgaver
  • At du er god til at kommunikere letforståeligt
  • At du har gåpåmod, og sidst, men ikke mindst, at du er løsningsorienteret

Praktisk

Lokation: Teknikerbyen 25, Virum

Opstart: 2. september 2024

Varighed: 6 måneders vikariat med mulighed for forlængelse

Arbejdstid: 37 timer om ugen, mandag-fredag indenfor normal kontortid. Mulighed for at arbejde hjemme 2-3 dage om ugen, når opgaven tillader det.

Løn efter kvalifikationer

Moment varetager første del af rekrutteringsprocessen, hvorefter der vil være en samtale med medarbejdere fra Nexel, senest i uge 32. Vi ser frem til at høre fra dig og ringer løbende kandidater op, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083916

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet