Projektleder til dynamiske forsyningsløsninger hos Nexel med fokus på bæredygtighed og personlig udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe forsyningsløsninger, der opfylder fremtidens behov? Så kan du være med til at sætte dit præg på et vigtigt område i Nexel.

Som projektleder skal du stå for detailprojekteringen og entreprisestyring af en forventet projektportefølje på 20-25 projekter i en virksomhed med plads til personlig udvikling – og en afdeling fyldt med gode kolleger, der står klar med faglig sparring.

"Du får en hverdag med fart over feltet, spændende udfordringer og rig mulighed for at vokse i rollen," fortæller afdelingsleder for Distributionsprojekter Bettina Wadsbach Petersen.

Nexel – vi er på opgaven
Vi bygger og varetager driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme. Læs mere om os på vores hjemmeside, du finder linket til højre på siden.

Slut dig til en tæt afdeling
Du bliver en del af en dynamisk og tæt afdeling, der varetager projektledelse af 10/0,4 kV-projekter på Sjælland og øerne. Her får du ca. 22 kolleger, der lægger vægt på at samarbejde og støtte hinanden – altid med videndeling og det tværfaglige netværk i fokus.
Du kan se frem til en bred berøringsflade med kolleger i andre afdelinger, eksterne bygherrerådgivere, kommuner, kunder og samarbejdspartnere, som f.eks. entreprenøren, der varetager projekternes udførelse.  Du er god til at skabe relationer og sikrer derigennem fremdrift i dine projekter, så deadlines overholdes.

"Din projektportefølje vil bestå af mange projekter, der skal varetages samtidig, og du vil skulle holde mange bolde i luften på samme tid samtidig med, du har fokus på dine kunder", fortsætter Bettina.

Følg dine projekter til dørs
Som projektleder sikrer du, at projekterne i din portefølje bliver udført korrekt og i henhold til forventet tidsplan og budget. Det kan være alt fra mindre kundetilslutningsprojekter til store infrastrukturprojekter, men det kan også være modernisering og forstærkning af eksisterende 10/0,4 kV netstationer.
Du bruger typisk 70 % af din tid på kontoret, der kan være i Virum, på en flyverplads ved en af vores andre lokationer eller dit hjemmekontor – og den resterende tid bruger du i marken.

Helt konkret går din dag med at:

  • foretage detailprojektering og projektstyring i henhold til vores projektmodel og designguide
  • identificere og inddrage de rette interessenter i projekterne samt håndtere myndighedsbehandling og kundedialoger med hhv. bygherrer, rådgivere, byggepladsledere og elinstallatører
  • lede 10/0,4 kV anlægsprojekter i tæt samarbejde med interne og eksterne interessenter, lige fra Kunden har underskrevet bestillerbrevet og til distributionsanlægget er spændingssat  og afleveret
  • afholde projektgennemgang, bygge- og statusmøder og håndtere det overordnede tilsyn af entreprenører på egne projekter, ligesom du er ansvarlig for slutafregning og aflevering af projekter.

Proaktiv projektleder med solidt overblik
Kendt for din hands-on tilgang er du typen, der går direkte til kollegaen, kunden eller samarbejdspartneren, eller griber telefonen, når du har brug for at få løst et problem. Du tror nemlig på, at åben og ærlig kommunikation er vejen frem.
Samtidig er du en afslutter med det konstante overblik, som aldrig slipper en opgave eller et projekt, før det er løbet helt i mål.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har elteknisk baggrund som ingeniør, elinstallatør, maskinmester eller anden lignende uddannelse
  • har et par års praktisk erfaring med projektledelse og entreprisestyring af anlægsprojekter evt. fra kabellægningsprojekter eller andre el-forsyningsprojekter - en fordel men ikke et krav
  • har kendskab til stærkstrømsbekendtgørelsen samt erfaring med SAP, og det er en fordel, hvis du er fortrolig med AB 18, AB forenklet og DS 475
  • Kørekort B
  • taler og skriver dansk og kan begå dig på engelsk.

Fordi du bliver problemløseren på lokationen, indebærer jobbet transport, som du klarer i egen bil. Vi kompenserer dig selvfølgelig med statens takster.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Du bliver en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af vores spændende fælles rejse og hverdag.  Vi tager os godt af vores kolleger og har fokus på din personlige og faglige udvikling. Du kommer til at deltage i fælles onboarding-dage, hvor du bl.a. hører om vores bæredygtighedsstrategi og møder andre nye kolleger fra hele koncernen.

Hos os får du desuden fleksible arbejdstider, forsikringsordninger, adgang til motionsrum, betalt mobiltelefon og internetadgang samt mulighed for en APV-godkendt hjemmearbejdsplads. Løn gives efter kvalifikationer.

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. 

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.


 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=de7d8389)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Anlægsprojekter, Hovedgaden, 4520 Svinninge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129285

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet