Myndighedskoordinator til helhedsorienteret myndighedsindsats for udsatte Københavnere (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at videreudvikle myndighedsindsatsen til de mest udsatte borgere og blive en del af et ambitiøst fagligt miljø med plads til livslang læring?
Så er det nu, muligheden byder sig! Da en af vores gode kollegaer går på barsel, søger vi en barselsvikar til ansættelse den 1. september 2023 eller hurtigst muligt derefter.

Stillingen som myndighedskoordinator
Du bliver ansat som myndighedskoordinator, hvor du bliver sagsbehandler for ca. 12-15 borgere ad gangen. Der er tale om sagsbehandleropgaver ift. servicelovens voksenparagraffer. Indsatsen er opsøgende, udgående og håndholdt, fordi det er det, der skal til for at vi kan lykkes med hjælpen til de mest udsatte borgere. Du har fokus på afklaring og udredning af borgenes støttebehov, helhedsorienteret koordinering af relevante indsatser og at hjælpe med at finde det bedst mulige sted i livet for den enkelte borger. Derudover at:

  • etablere en tillidsvækkende og vedholdende kontakt til borgerne
  • tilbyde en koordinerende handleplan med afsæt i borgernes ønsker, mål og drømme
  • få stabiliseret borgerness indkomstgrundlag
  • få stabiliseret borgerness boligsituation på både kort og lang bane – samt afklaring af evt. støttebehov og sikre god overgang til permanent boform
  • støtte borgerne i kontakt til sundhedssystemet ift. evt. udredning og behandling
  • hjælpe med andre mulige og umulige opgaver, der kan opstå i kølvandet på en borgers situation
Hvem drømmer vi om, du er?
Borgerne har brug for dig, som har stærke relationelle kompetencer og meget gerne erfaring med myndighedsarbejde og kendskab til arbejdet med borgere i udsathed. Du skal trives med høj grad af selvstændighed i en omskiftelig hverdag, der det meste af tiden foregår ude hos borgerne på herberger, gaden mv. Vi lover dig ikke, at arbejdet er nemt, men til gengæld lover vi et meningsfuldt job og al den opbakning, du har brug for – fagligt og kollegialt.

Du er en fantastisk teamplayer, der forstår at spille borgere, kollegaer og ledere gode. Du forstår at være medskabende til et godt arbejdsmiljø og er drevet af en faglig stolthed. Vi investerer gerne en masse i dig fagligt og personligt og til gengæld forventer vi, at du er motiveret og engagereret i vores fælles arbejdsplads.

Da du bliver ansat i en indsats under udvikling, er det afgørende, at du finder energi i og trives med at alt ikke er fastlagt på forhånd. Du skal have lysten til at være med til at udvikle indsatsen og løbende følge op på om den er virkningsfuld, eller om der er noget, vi skal justere undervejs.

Om Hjemløseenheden
Hjemløseenheden rummer alt det du kan forestille dig inden for solidt socialfagligt arbejde. Vi arbejder på herberger, botilbud, på gader og stræder – dér, hvor borgerne er. Du bliver en del af et hus med +130 gedigne og dygtige kollegaer, der ligesom dig brænder for at gøre en forskel for borgere i udsatte livssituationer. Hjemløseenheden har stort politisk fokus. Det betyder blot, at du kommer til et område, der er stor interesse for og derfor gennem tiden er vokset og opprioriteret. Vi synes, du skal orientere dig i vores ambitiøse omstillingsplan, som giver dig et godt billede af, hvor vi er. Læs omstillingsplan for udsatte voksne 2021-2024 her.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en midlertidig med ansættelse fra den 1. september 2023 eller hurtigst muligt herefter, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstid. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Aflønning sker efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er i dagtimerne på hverdage.

Yderligere oplysninger
Det er os ikke muligt at skrive alt i jobopslaget, men vi vil så gerne fortælle en masse, så derfor skal du endelig ringe til os og høre mere. Kontakt afdelingsleder Marie Erkmann på 2371 0387 eller myndighedskoordinator Lulu Brygger på 2427 0473.

Søg via linket senest søndag den 20. august 2023
Vi forventer at holde jobsamtaler torsdag den 24. august.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193577&DepartmentId=22993&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881515

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet