BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi elsker genbrug og det samme gør du! Du har nu muligheden for at søge byens fedeste job, hvis du brænder for genbrug. Vi har nemlig brug for en ny kollega, der skal være projektleder og ankerperson for vores materialegenbrugsplads.
Genbrugspladsen
Pladsen er Teknik- og Miljøforvaltningens materialegenbrugsplads for brosten, bordursten, kantsten samt meget mere, der graves op eller fjernes fra kommunens offentlige arealer. Vi modtager og registrerer materialerne og genbruger dem i nye spændende projekter. Pladsen anvendes også til opbevaring af inventar, der skal tilbage efter endt renovering/genopretning af byrummet.
Du skaber overblik og kan samarbejde med alle
Som vores nye projektleder bliver en af dine hovedopgaver at få styr på ind- og udlevering af materialer. Du skal være med til at rydde op, skabe overblik og orden på pladsen, og så skal du også være med i udviklingen af et digitalt opslags- og bestillingsværk, som i billeder og tekst viser mængde og beskrivelse af materialerne.
Det vil være dit ansvar, at folk som færdes på pladsen er instrueret i, hvad der forventes af dem i forhold til, hvad pladsen skal bruges til.
Desuden lægger vi vægt på, at du kan begå dig i en politisk styret organisation, kommunikerer åbent, direkte og inddragende og ikke mindst, at du er omstillingsparat, kan bevare overblikket og har et godt humør!
Du er engageret i muligheder, mennesker og maskiner
Som projektleder for pladsen er du med til at skabe klare rammer. Du arbejder selvstændigt og kan godt lide at tage beslutninger. Du er også god til at kommunikere med forskellige faggrupper, og du evner at bidrage til et effektivt samarbejde på tværs af forvaltningens enheder.
Vi ønsker, at du har erfaring med lagerstyring og gerne kendskab til granit – eller lysten og evnen til at lære om det. Du arbejder struktureret, systematisk og har ordenssans, og du går op i at levere god kundeservice til kollegaer.
Du har formentlig arbejdet med logistik eller som lagerforvalter, bygningskonstruktør, enterpriseleder eller brolægger. Det er derudover en fordel, hvis du har et godt kendskab til sikkerhed og arbejdsmiljø.
Du får et spændende og udfordrende job i en stor og dynamisk organisation. Du bliver en del af enheden Vejvedligehold og kommer til at indgå i et team med to specialarbejdere på materialepladsen på Selinevej. Du refererer til enhedschefen.
Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor stemningen er præget af en uformel og løsningsorienteret omgangstone, hvor der også er rum til det sociale i en travl hverdag.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt.
Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Pia Elsborg på 4260 6266.
Søg via linket senest søndag den 6. august 2023
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193407&DepartmentId=20242&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877822