BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Børn lærer af at lykkes. Alle børn gør deres bedste. De voksne har ansvaret for at hjælpe barnet til at lykkes og for at skabe rammer barnet kan være – og udvikle sig i. Kan du se dig selv i dette børnesyn, og har du lyst til at være en del af vores dynamiske og velfungerende udskoling, så læs endelig videre!
Da vores ene it-vejleder har valgt at trække teltpælene op for at flytte til Jylland, står vi og mangler en matematiklærer med it-kompetencer til vores indskoling. Den opsagte stilling indeholder også musiktimer, og en mat/musik/it-kombination vil derfor være perfekt. Er du ikke musiklærer, men kan se dig i selv de øvrige opgaver, vil det også være meget relevant for os.
Vi har de sidste to år iværksat en indsats omkring teknologiforståelse, hvor den opsagte lærer har været en af vejlederne. Vi mangler derfor også en lærer, som synes, det er spændende at udvikle dette område på skolen og bl.a. have tilsyn med og udvikle vores Makerspace.
Stillingen er en fastansættelse med start efter sommerferien.
Grøndalsvængets Skole
Grøndalsvængets Skole er en velfungerende og velsøgt folkeskole beliggende i grønne omgivelser i Københavns nordvestkvarter. Skolen har ca. 530 elever og 65 engagerede medarbejdere. Skolen har for nylig afsluttet en renovering og udbygning, så vi nu fremstår som en flot skole og fritidshjem med supermoderne læringsmiljøer. Vi er afdelingsopdelt i to afdelinger: Indskoling 0.-5. klasse og udskoling 6.-9. klasse. Lærerne i udskolingen er organiseret i årgangsteams, så I sammen kan skabe læring, trivsel og udvikling for udskolingens skønne børn.
Skolen har igennem en årrække arbejdet målrettet med indsatsområderne trivsel, teamsamarbejde, nye organiseringsformer, klasseledelse, inkluderende fællesskaber og faglighed.
Udviklingen omkring skolerne i Danmark går i disse år meget hurtigt, og vi er optaget af at afprøve nye metoder, organiseringer og veje for at kunne imødekomme denne udvikling. Vi tror på, at 'fejl er justerbar læring', og mener med dette, at det er vigtigt at turde afprøve noget nyt og en gang imellem at fejle undervejs – men også at lære af disse fejl.
Vi har stort fokus på udvikling af inkluderende læringsmiljøer, hvor alle børn oplever sig socialt og fagligt deltagende.
Stillingen
Skemaet indeholder matematik, musik, it- og teknologiforståelse. Teammæssigt bliver du forankret på 5. årgang, hvor du som matematiklærer vil have delt klasselærerfunktion. Vi søger en lærer, der:
- er læreruddannet og brænder for sine fag og for at undervise
- har faglige kvalifikationer til at matche opgaverne
- er en dygtig klasserumsleder med en relationel tilgang
- er nysgerrig på den enkelte elevs udvikling, og hvad der skal til for at optimere denne
- positive, engagerede og hjælpsomme kolleger
- en skole fyldt med skønne, udviklingsparate elever
- et fagligt professionelt fællesskab med et velfungerende teamsamarbejde
- skønne og inspirerende fysiske omgivelser
Stillingen er omfattet af 'Overenskomsten for lærere i folkeskolen' og 'Aftale om løn i folkeskolen – Københavns Kommune'. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.
Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger på skolens hjemmeside eller ved at kontakte skoleleder Kristoffer Gregersen på 3366 9350. Skolen har kontortid mandag-fredag kl. 07.30-15.00. Skolen ligger på Rørsangervej i København NV.
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Søg via linket senest søndag den 18. juni 2023
Vi holder ansættelsessamtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192166&DepartmentId=19340&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839951