BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I samarbejde med vores kunde søger vi projektassistenter til et 3-6 måneders vikariat med opstart hurtigst muligt.
Opgaverne, der skal løses, er mange, alsidige og varierende.
Eksempler på arbejdsopgaver:
- Support til en eller flere projektledere
- Koordinering af møder o.l.
- Referatskrivning
- Dokumenthåndtering
- Registrering af timer
Derudover kan der forekomme diverse ad hoc-opgaver såsom:
- Indkøb af kontorartikler mm.
- Kontakt til forskellige leverandører
- Klargøring til møder, indkøb af kage m.m.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer i tidsrummet kl. 08.00-16.00.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har 2-4 års erfaring inden for det administrative område. Du behøver ikke tidligere at have arbejdet projektorienteret, men du skal have gode administrative kompetencer.
Derudover ser vi gerne, at:
- Du er detaljeorienteret, ansvarsbevidst og altid følger dine opgaver helt til dørs
- Du er loyal, hjælpsom og god til at kommunikere og samarbejde
- Du er i besiddelse af gode it-egenskaber og har let ved at lære nye systemer
- Du taler og skriver dansk på modersmålsniveau og kan begå dig ubesværet på engelsk i skrift og tale
Praktiske oplysninger
Vikariatet er typisk af 3-6 måneders varighed.
Timeløn kr. 175,00 + pension og fritvalgskonto.
Virksomheden er beliggende i Virum. Mulighed for parkering.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027848