Koncernservice søger udvikler til Nordeuropas største ServiceNow HR løsning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at drifte og videreudvikle Københavns Kommunes serviceplatform? Er du ambitiøs i forhold til brugervenligt it-design, og har du mod på at prøve kræfter med ny teknologi? Så er stillingen som udvikler i Automatisering og Udvikling måske noget for dig.

København Kommunes serviceplatform er en ServiceNow HR løsning, der understøtter over 100 forskellige arbejdsgange og processer inden for løn-, personale-, finans- og indkøbsadministration samt brugersupport og juridisk rådgivning. Vi har Nordeuropas mest avancerede ServiceNow HR løsning. Den udgør kernen i vores serviceplatform, som vi har et stadigt fokus på at videreudvikle. Generelt har vores kontor til opgave at optimere processer og sikre en god systemunderstøttelse ved hjælp af avancerede it-løsninger til glæde for kommunens medarbejdere og ledere.

Hvis du er nysgerrig, kan du se en lille teaser på et af vores projekter her.

Forretningsorienteret udvikler
Vi er på udkig efter en eller måske flere nye kollegaer til vores ServiceNow team. Du kan både være nyuddannet med interesse for udvikling eller erfaren indenfor it-udvikling.

Først og fremmest er vi på udkig efter dig, som har lyst til at dykke ned i komplekse it-løsninger, deltage i it-projekter og identificere og udvikle gode løsninger samt varetage den gode kommunikation til vores forretning omkring platformens muligheder. Du får lov til at prøve kræfterne af i et stærkt udviklingsmiljø sammen med en masse erfarne kollegaer. Opgaverne omfatter udvikling i ServiceNows HR-modul, den tilhørende brugerfront og en lang række integrationer til andre fagsystemer og offentlige løsninger.

For at lykkes hos os, skal du derudover

  • motiveres af at gøre en forskel og skabe reel værdi i de opgaver og projekter, du indgår i
  • gerne have erfaring med JavaScript
  • være nysgerrig på såvel de tekniske muligheder og forretningens behov – hvilket blandt andet forudsætter, at du er god til at samarbejde og inddrage dine kollegaer på tværs af faglighederne
De første par måneder har du fokus på at lære vores serviceplatform at kende, og vi tilpasser mængden af uddannelse og oplæring til dit niveau, afhængig af om du er nyuddannet eller har erfaring med lignende opgaver. Din oplæring sker gennem kurser i platformens grundlæggende funktionaliteter og gennem sidemandsoplæring, hvor du erfarer, hvordan vi anvender platformen i praksis.

Dit CV rummer en relevant uddannelse, eventuel programmeringserfaring fra studiet eller studiejob og måske endda kendskab til ServiceNow HR.

Automatisering og Udvikling – dit nye arbejdsfællesskab
Vi bor på Borups Allé kun 2 min. gang fra Fuglebakken Station. ServiceNow teamet er et af fem teams i Automatisering og Udvikling, og du får 65 kompetente og engagerede kollegaer, som alle arbejder med at skabe bedre og billigere administration. Vi har en bred faglighed, og du vil få gode kollegaer, som enten er proceskonsulenter, projektledere, udviklere eller udviklingskonsulenter, og opgaverne løser vi på tværs af teams og fagligheder.

Hos os får du et spændende job, hvor du får mulighed for at gøre dine ideer til virkelighed. Du bliver en del af et team på 14 personer, hvor der er højt til loftet og stort fokus på faglighed. Vi har dygtige kollegaer, og vi gør os umage med at skabe et godt læringsmiljø, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Vi arbejder ud fra devisen om, at vi først lykkes, når vi alle lykkes. I vores værdigrundlag lægger vi vægt på tillid og en anerkendende tilgang til hinanden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingerne er i udgangspunktet fuldtid, men deltid er en mulighed.

Yderligere information
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til teamleder Mia Skytte Agerskov på 5142 8099. Du kan også fange ServiceNow-udvikler Steffen Rasmussen på 2479 9859 fra den 10. august, han er måske din kommende kollega.

Søg via linket senest tirsdag den 29. august 2023
Vi gør brug af to samtalerunder inkl. case. Husk at medsende eksamenspapirer inkl. karakterer fra din uddannelse. Vi vil løbende indkalde til samtaler.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193667&DepartmentId=22863&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883890

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet