BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du lære at drifte og videreudvikle Københavns Kommunes serviceplatform? Er du interesseret i brugervenligt it-design, og har du mod på at prøve kræfter med ny teknologi? Så er stillingen som studentermedhjælper i Automatisering og Udvikling måske noget for dig.
København Kommunes serviceplatform er en ServiceNow HR løsning, der understøtter over 100 forskellige arbejdsgange og processer inden for løn-, personale-, finans- og indkøbsadministration samt brugersupport og juridisk rådgivning. Vi har Nordeuropas mest avancerede ServiceNow HR løsning. Den udgør kernen i vores serviceplatform, som vi har et stadigt fokus på at videreudvikle. Generelt har vores kontor til opgave at optimere processer og sikre en god systemunderstøttelse ved hjælp af avancerede it-løsninger til glæde for kommunens medarbejdere og ledere.
Hvis du er nysgerrig, kan du se en lille teaser på et af vores projekter her.
Studerende med interesse for it-udvikling og UX design
Vi er på udkig efter en studentermedhjælper til vores ServiceNow team. Du kan både være på første år af dit studie eller en mere erfaren studerende.
Først og fremmest er vi på udkig efter dig, som har lyst til at dykke ned i komplekse it-løsninger, håndtere incidens, fejlfinde og identificere gode løsninger samt varetage den gode kommunikation til vores brugere. Du vil komme til at prøve kræfter med den daglige it-drift og overvågning af systemet samt på sigt også deltager i større og mindre udviklingsopgaver sammen med en masse erfarne kollegaer.
For at lykkes hos os, skal du derudover
- motiveres af at gøre en forskel og skabe reel værdi i de opgaver og projekter, du indgår i
- gerne have erfaring med eller lyst til at lære JavaScript
- nysgerrig på såvel de tekniske muligheder og forretningens behov – hvilket blandt andet forudsætter, at du er god til at samarbejde og inddrage dine kollegaer på tværs af faglighederne
Du er i gang med en teknisk uddannelse som fx datamatiker, cand.it. eller lignende og har lyst til at prøve kræfter med at omsætte teori til praksis i en kompleks organisation.
Automatisering og Udvikling – dit nye arbejdsfællesskab
Vi bor på Borups Allé kun 2 min. gang fra Fuglebakken Station. ServiceNow teamet er et af fem teams i Automatisering og Udvikling, og du får 65 kompetente og engagerede kollegaer, som alle arbejder med at skabe bedre og billigere administration. Vi har en bred faglighed, og du vil få gode kollegaer, som enten er proceskonsulenter, projektledere, udviklere eller udviklingskonsulenter, og opgaverne løser vi på tværs af teams og fagligheder.
Hos os får du et spændende job, hvor du får mulighed for at gøre dine ideer til virkelighed. Du bliver en del af et team på 14 personer, hvor der er højt til loftet og stort fokus på faglighed. Vi har dygtige kollegaer, og vi gør os umage med at skabe et godt læringsmiljø, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Vi arbejder ud fra devisen om, at vi først lykkes, når vi alle lykkes. I vores værdigrundlag lægger vi vægt på tillid og en anerkendende tilgang til hinanden.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.
Typisk er arbejdstiden 15 timer om ugen, men vi tilpasser selvfølgelig timetallet til dit uddannelsesforløb.
Yderligere information
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til teamleder Mia Skytte Agerskov på 5142 8099.
Søg via linket senest tirsdag den 29. august 2023
Husk at medsende karakterer fra din uddannelse. Vi vil løbende indkalde til samtaler.
Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193668&DepartmentId=22863&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884007