Junior Relocation Agent søges til relocation af udenlandske specialister.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Junior Relocation Agent søges til relocation af udenlandske specialister.

Relocare giver virksomheder det bedste fundament til at Tiltrække, Rekruttere, Indstationere og Fastholde internationale medarbejdere og deres familier. Relocare hjælper store og specialiserede virksomheder indenfor tiltrækkelse af udenlandsk arbejdskraft, relocation, HR rådgivning, skatterådgivning, social sikring, immigration, kulturtræning og global mobilitet. Vi sætter en stor ære i, at hjælpe udenlandske specialister og familier med at falde godt til i Danmark, og vi bistår med alt fra A-Å.

Relocare Taxation International ApS hører ind under Relocare Group ApS og er et søsterselskab til Relocare Sweden AB. Det er succesfulde konsulenthuse som er i rivende fremgang.

Den rigtige medarbejder

En Relocation agent har en sjov, udfordrende og skiftende hverdag med relocation af medarbejdere som har fået job i Danmark, for en ofte dansk arbejdsgiver. Vores kære expats kommer fra hele verden – især kommer der pt. mange fra Europa, Indien, Tyrkiet og USA, men det skifter. At relocate er at etablere et helt liv, men er ofte meget centeret omkring arbejdsopholdstilladelser, boligsøgning og etablering af et helt hjem. At finde de rigtige skoler og børnehaver, og assisterer med alt fra bankkonto og forsikringer til gennemgang af lejekontrakt, forhandling med udlejere og assistance med skat.

Hvis du tænker både overordnet og detaljeorienteret og du er passioneret omkring en skiftende arbejdsdag med nogle opgaver som med tiden godt kan blive temmelig komplekse, så kan vi lærer dig op. Jobbet indeholder en stor brede, fra immigrationslovgivning, lejelov, koordinering og praktisk relocation til at tage personligt hånd om de små, men super vigtige detaljer som udgør en stor forskel for vores expats. Jobbet indeholder både kontor og markarbejde, hvor du - når du er ude i "marken" er sammen med vores expats for at vise dem boliger, sørge for CPR registreringen, fremvise skoler - med meget mere.

Hvis du har lysten til at lærer og vokse fagligt og personligt i en virksomhed med et stort vækstpotentiale og en kerne af dygtige medarbejdere med en meget høj faglighed og et bredt portfolio, så er jobbet som Relocation agent et af de bedste fundamenter du kan få, indenfor felterne ”HR og Global Mobilitet”. Der er yderligere mulighed for at søge sparring hos nogle af de bedste indenfor feltet - dine kommende kollegaer.

Med reference til ejeren af Relocare får du en selvstændig og udfordrende rolle, hvor dine arbejdsopgaver bl.a. bliver:

  • Relocation assistance - praktisk og håndholdt hjælp, herunder også immigration, nationalregistreringer, lejelov og forsikringer
  • Koordinering af opgaverne indenfor global mobilitet, relocation, international skat, flytning og kulturtræning samme med teamet. Vi arbejder tæt samme og arbejder bredt. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om bredden af opgaverne kan de findes her

Den vi leder efter:

  • Har en fag-relevant uddannelse. Det kan være som Cand. Jur, Cand. Merc, Ejendomsmægler, Professionsbachelor i SKAT, uddannet fra SKAT
  • Du er grundig og detaljeorienteret, da opgaver af juridisk og administrativ karakter med tiden bliver en stor del af jobbet. 
  • Har stærke evner ift. planlægning og overblik. På trods af, at vi har en meget fri ansættelses og ledelsesform, har vi struktur og systemer som vi hører er ret unik på markedet, og som gør stor skalerbarhed muligt. Detaljen er i forhold til relocation alfa og omega
  • Kørekort og erfaring med at køre i KBH er et krav
  • Holder af at arbejde med alle nationaliteter uanset den personlighedstype du måtte møde. 
  • Når du sætter dig noget for – så opnår du det, men du er et varmt og meget imødekommende menneske med en høj grad af empati 
  • Relocation og koordinering af global mobilitet kræver en stor alm. viden om livet, kræver kulturkendskab og også gerne et personligt kendskab til at have boet og arbejdet i et andet land. Det er en kæmpe fordel for at kunne forstå og relatere til den situation som vores expats står i.
  • Du kan lide at være i tæt relation med dine kunder, og kundeservice er noget som falder dig naturligt
  • Du behersker engelsk og dansk på højt niveau. Både mundtligt og skriftligt. Kan du andre sprog, vil det kun være en fordel. 

De menneskelige kvaliteter er i højsædet hos Relocare. Relocare’s motto  ’It’s all about people…” er ikke tomme ord, men gælder også vores egne medarbejdere. Fleksibilitet er vigtigt, og det gælder begge veje. Arbejdstidspunktet er normalt i hverdagene i normal arbejdstid, men er afhængigt af, hvordan det matcher opgaven, vores kunder og den øvrige del af vores pragtfulde, professionelle medarbejderteam.

Relocare tilbyder:

  • Løn efter dine kompetencer.
  • Grundigt introduktionsforløb og efterfølgende oplæring efter behov
  • Inspirerende arbejdsmiljø med kolleger såvel som kunder i ind- såvel som udland
  • Internationale kontakter og stor mulighed for at kunne udbygge dit professionelle netværk. 

Har du eventuelle spørgsmål er du velkommen til at ringe til Else Christensen på 20 85 17 11, men en ansøgning foretrækker vi at modtage skriftligt. Ansøgning, CV og anbefalinger sendes til ec@relocare.dk 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RELOCARE TAXATION INTERNATIONAL ApS, Hummeltoftevej, 2830 Virum

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: ec@relocare.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876957

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet