Erfarne kundesupportere til Andel Holding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Andel Holding søger deres næste servicemindede og udadvendte kundesupportere som skal være en del af et nyopstartet, midlertidigt projekt, hvor du får mulighed for at levere sublim service til Andel Holdings kunder. Det nyopstartede projekt er netop gået live, og de søger dig som trives i et travlt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor hverdagen primært vil bestå af en stor mængde af opkald fra kunderne.

Du bliver del af et nyt team, hvor en agil hverdag og omstilling til nye tiltag bliver en del af din hverdag. Andel Holding vil stå klar med et skræddersyet onboarding program, som klæder dig på til opgaven.

Jobbet

Din primære og fornemmeste opgave i stillingen bliver at levere kundeservice i øjenhøjde og sørge for at kunderne får svar på deres spørgsmål og føler sig set, hørt og forstået, når de henvender sig til Andel Holding via telefon og på mail.

Dine arbejdsopgaver vil helt konkret omfatte:

  • Besvare opkald og mails fra kunder
  • Validering af kunder, der er fritaget for Digital Post

Din profil

Vi søger først og fremmest dig som besidder et højt serviceniveau. Den rette kandidat elsker kundedialogen og kan holde motivationen, selvom arbejdsopgaven bliver rutinepræget, og der kommer mange af de samme spørgsmål fra kunderne. Derudover er det et krav at du tidligere har siddet i en telefonisk kundeservice stilling, og er vant til en hverdag i et højt tempo.

Derudover har du:

  • Tidligere arbejdet i flere systemer på samme tid
  • Lyst til at tale med kunder og levere en suveræn kundeoplevelse.
  • Gode kommunikationsevner, så du kan omsætte dit budskab til mange slags modtagere.
  • Flere års erfaring med telefonisk kundedialog

Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i SAP, men ikke et krav.

Praktisk

Din arbejdsplads bliver hos Andel i Virum, Teknikerbyen 25.

Arbejdstid: mandag-fredag i tidsrummet 08-17, men den totale arbejdstid vil være 37 timer pr. uge.

Du vil blive ansat på en HK-kontrakt gennem Moment, hvor vi tilbyder en attraktiv timeløn på 165 DKK i timen, samt et fast overenskomstbaseret tillæg på 7 % af din timeløn.

Der vil være opstart hurtigst muligt, og projektet vil have en varighed til og med 31. maj, med mulighed for forlængelse.

Derudover forventer vi et minimum af ferie og fravær i perioden for ansættelsen.

Moment varetager den indledende dialog, hvor der efterfølgende vil være samtale hos Andel Holding, mandag d. 26/02, hvor det forventes at du kan deltage.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997922

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet