Erfaren afdelingsleder til det selvejende plejehjem Huset William

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Genopslag

Da vores ene afdelingsleder går på pension, søger Huset William søger en erfaren afdelingsleder, som vil være med til at gøre en forskel og præge vores positive udvikling.


Om os
Huset William er et selvejende plejehjem, som har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vi er en spændende arbejdsplads i udvikling, som vægter høj faglighed, ansvarlighed, højt humør og nysgerrighed på det enkelte menneske. Samlet set med det formål at skabe værdi til gavn for beboerne.

Vores fokus er vores beboere, og vi arbejder med den rehabiliterende tilgang samt på at skabe sociale rammer og vilkår, der matcher den enkelte beboer.

Vi tror på, at alle er vigtige i eget liv, og at meningsfuld beskæftigelse øger trivsel.

Huset William består af 56 lejligheder fordelt på 4 etager – 2 etager pr. afdeling. Herudover har vi eget køkken beliggende i stueplan sammen med administrationen.

Ledelsesteamet består af to afdelingsledere i plejen og en køkkenleder samt forstander. Herudover har vi en aktivitetsmedarbejder, en administrativ medarbejder og en vagtplanlægger til at understøtte afdelingslederne. Hver afdeling har en sygeplejerske tilknyttet samt to beboerkoordinatorer (en pr. etage).

Vi arbejder kontinuerligt med værdier og faglig udvikling både internt og på tværs af afdelinger, døgnet og faglighed.

Der vil være muligheder for både faglig og personlig udvikling og uddannelse.

Om dig
Som afdelingsleder i Huset William kommer du i høj grad til at bidrage til det gode samarbejde såvel i ledergruppen som på afdelingen.

Du kommer til at stå i spidsen for en afdeling bestående af social- og sundhedshjælpere, social-og sundhedsassistenter, sygeplejersker samt timelønnede. Selv refererer du direkte til forstanderen.

Det er dig, der har det overordnede ansvar for, at kvaliteten af plejen er i top, så beboerne trives, og for at sikre samarbejdet og udviklingen i afdelingen.

Vi forventer, at du har en respektfuld og tydelig kommunikation og har lyst til, sammen med medarbejderne, at sætte en retning i afdelingen, hvor samarbejde, fællesskab, faglighed og trivsel er centralt.

Herudover vil nøgleord være, at du

  • har en sundhedsfaglig baggrund, gerne sygeplejerske
  • har ledelseserfaring fra lignende stilling og har eller ønsker en lederuddannelse på minimum diplomniveau
  • er synlig, opsøgende og nærværende i afdelingen
  • er rolig, anerkendende og medinddragende
  • kan prioritere, delegere og følge op på opgaver
  • tager ansvar for og støtter op om vagtplanlægning, økonomi og planlægning af opgaver
  • faciliterer samarbejdet med pårørende
Det er vigtigt for os, at du har ledelseserfaring fra lignende stilling, og at du enten har eller ønsker en lederuddannelse på minimum diplomniveau og har motivation og evnen til at få andre til at lykkes med deres kerneopgave.

Ligesom du har fokus på beboernes individuelle behov, går du også til ledelsesopgaven med en anerkendende tilgang til den enkelte medarbejder. Og fordi du er åben, anerkendende og nysgerrig på, hvordan du bidrager til trivsel, formår du at skabe et trygt rum for, at de kan fortælle dig, hvad de har på hjerte.

Om stillingen
Tiltrædelse den 1. august 2023 eller snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer om ugen. Du arbejder primært i dagvagten, men der kan forekomme enkelte aften-/nattevagter i forbindelse med kompetenceudvikling og personalemøder.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.
Vi indhenter referencer på alle kommende medarbejdere. Ansættelse er betinget af tilfredsstillende reference.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte forstander Tina Lehmann Olsen på 2675 3909 for yderligere oplysninger om stillingen.

Søg via linket senest søndag den 18. juni 2023
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Der afholdes 1. samtalerunde i uge 25 og 2. samtalerunde i uge 26.
Imellem de 2 samtaler vil der være en personprofiltest, som udvalgte kandidater skal besvare. Kandidaterne vil blive kontaktet af vores testkonsulent for nærmere information. Til 2. samtale vil du skulle forberede en case.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191953&DepartmentId=22633&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833334

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet