Er du vores nye afdelingsleder til hjemmevejledning Spaniensgade?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at understøtte vores tilbud i Syd? Vi søger en stærk og engageret afdelingsleder til Center for Støtte til Borgere i egen Bolig og AST, Borgercenter Voksne i Socialforvaltningen.

Socialpsykiatrien har fokus på at understøtte borgeren i at leve et normalt og så selvstændigt liv som muligt med fastholdelse i egen bolig og deltagelse i samfundet. Københavns Kommune arbejder målrettet for, at flere københavnere klarer sig bedre og har mindre behov for hjælp.
Centret er en spændende arbejdsplads i udvikling. Vi er p.t. i gang med en omorganisering af personaleressourcerne for at styrke og udvikle vores tilbud til borgerne endnu mere, da vi oplever en stigende efterspørgsel på vores §85 hjemmevejledning. Den 1. november bliver startdatoen for centrets tre bydækkende enheder på § 85 området.

Vi søger en afdelingsleder til enheden Syd per 1. juli 2023 eller hurtigst derefter.

Du bliver en del af et center med et højt fagligt ambitionsniveau og en del af en dygtig og erfaren ledergruppe. Som afdelingsleder for hjemmevejledningen i Spaniensgade vil du få en særlig rolle i at understøtte tilbuddets nuværende tilbudsleder med faglig ledelse og driftsledelse af en enhed bestående af ca. 26 medarbejdere. Stillingen er ude personaleansvar.
Din ledelse vil foregå i tæt samarbejde og sparring med tilbudsleder med henblik på at sikre progression i borgerforløb og flow. Dette betyder, at du er med i alle processerne i enhedens drift, udvikling og opfølgning med særlig fokus på kvalitetssikring i borgerforløb og medarbejdernes dokumentationspraksis i journalsystemet.

Dine vigtigste opgaver bliver at

  • Sikre ledelsen i det daglige, kvalitetssikre medarbejdernes dokumentation ud fra de udstukne retningslinjer og varetage daglig sparring med medarbejderne vedr. borgersager
  • Understøtte samarbejdet på tværs af Nord, Syd og Centrum og være med til at implementere centrets fælles nye indgang med fordeling af borgerforløb
  • Være tovholder på indkøb samt kontakt til håndværkere, vicevært og rengøring
  • Være med til at vedligeholde et fortsat fokus på arbejdsmiljø i en travl hverdag
  • Onboarde og lave introplaner for nyansatte
  • Være superbruger i vores dokumentationssystem DOMUS
Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer og kvalifikationer

  • Du har relevant pædagogisk eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Du er loyal og understøtter tilbudsleders retning
  • Du har kendskab til og erfaring med begreberne recovery og psykosocial rehabilitering og kan omsætte begreberne til handling i din dialog med medarbejderne
  • Du har erfaring fra arbejde i socialpsykiatrien eller behandlingspsykiatrien eller målgrupper andetstedsfra
  • Du har en lederuddannelse eller er indstillet på at tage diplomuddannelsen i ledelse
  • Du er god til at strukturere dit arbejde og kan prioritere
Og vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer

  • Du er en stærk driftsleder, som besidder et stort overblik og har flair for styring, igangsætning, inddragelse, facilitering og opfølgning
  • Det falder dig naturligt at inspirere, motivere og gå forrest
  • Du evner at kommunikere klart og tydeligt og samtidig være lyttende og imødekommende
  • Du er fagligt nysgerrig, og du kan lide at reflektere over egen praksis
  • Du drives af variation i arbejdet og får energi af en uforudsigelig hverdag
  • Du bevarer og udstråler ro og overblik, også i svære situationer
  • Du er hurtig til at falde til i nye sammenhænge og indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer
  • Du får energi af arbejdet med mennesker og er i stand til at etablere en udviklingsorienteret og fagprofessionel relation
Det er et krav, at du

  • Har ledelseserfaring
  • Er indstillet på, at der kan forekomme møder andetsteds end det primære kontor i Spaniensgade, som du bedes deltage i.
Hvad du kan forvente af os i Syd
Center for Støtte til Borgere i egen Bolig og AST blev etableret i 2020 og er en organisation med højt fagligt ambitionsniveau.
Vi er en erfaren medarbejdergruppe med bred faglighed. Vi prioriterer faglig udvikling i form af kurser og løbende videndeling og teamsparring. Vores personalegruppe på p.t. 26 medarbejdere er under opnormering, hvilket betyder, at vi rekrutterer for at komme op på 27 medarbejdere indenfor de næste seks måneder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i forhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med faste arbejdstider og fortrinsvist i dagtimerne.
Vi gør opmærksom på, at Center for Støtte til Borgere i egen Bolig og AST indhenter straffeattester ved alle nyansættelser.

Yderligere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til tilbudsleder Sibel Arslan på 2156 8353.

Søg via linket senest fredag den 16. juni 2023
Samtalerne forventes afholdt i uge 26.
Vi afholder to samtalerunder i uge 26. Imellem de to samtaler vil der være en test af de udvalgte kandidater.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192373&DepartmentId=20727&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844821

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet