Dygtige og hjælpsomme administrative medarbejdere til registrering og sagsbehandling i BBR-teamet i Område for Bygninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

BBR-teamet har ansvaret for myndighedsopgaven med at registrere den københavnske bygningsmasse i Bygnings- og Boligregisteret (BBR). Vi har travlt, og har derfor brug for to nye kolleger.

Jobbet
Som administrativ medarbejder i BBR-teamet er du med til at sikre, at Københavns bygninger, boliger og erhverv bliver registreret i BBR og det digitale kort. BBR er en del af Danmarks grunddata, og vores sagsbehandling har derfor stor betydning for ejendomsdata og sagsbehandling samt i forbindelse med ejendomssalg og -vurderingen.

Du skal kunne manøvrere ubesværet i forskellige digitale fagsystemer, og du skal brænde for sagsbehandling og registrering. Og da vi har megen dialog med både professionelle aktører, kolleger og borgere, skal du være serviceminded og kunne vejlede letforståeligt og præcist.

Du indgår i et engageret team sammen med 13 kolleger. BBR-teamet er del af enheden Byggesagsinformation, der består af seks teams og i alt 45 medarbejdere.

Kvalifikationer
Vi ønsker meget gerne erfaring med BBR-sagsbehandling og ejendomsdata. Det er også en fordel, hvis du har kendskab til byggesagsbehandling, bygningstegninger og har kortforståelse. Erfaring fra ansættelse i en offentlig forvaltning og kendskab til myndighedssagsbehandling er ligeledes en fordel. Du har en kontoruddannelse eller anden relevant baggrund.

Som person formår du at løse dine opgaver selvstændigt, men er ikke bange for at søge råd. Du trives i et team, er fleksibel, har et godt humør og ser samarbejde og forskellighed som en styrke.

Hvorfor os?
København er en by med en sammensat bygningsmasse, så der er stor variation i de daglige opgaver og mulighed for at fordybe sig. Vi hjælper hinanden, har en god faglig dialog og sidder med i mange tværkommunale arbejdsgrupper. Vi synes, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og har en uformel omgangstone præget af godt humør, omsorg og respekt for hinanden.

Vi tilbyder en travl og attraktiv arbejdsplads i en stor kommune i vækst. Område for Bygninger er en del af Teknik- og Miljøforvaltningens bygge-, parkerings- og miljømyndighed. Vi er ca. 220 medarbejdere fordelt på ni enheder – arkitekter, ingeniører, jurister samt tekniske og administrative medarbejdere. Område for Bygninger er placeret centralt i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til.

Vi lægger stor vægt på fleksibilitet og rummelighed, bl.a. med flekstid og mulighed for hjemmearbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer om ugen inklusve frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår bliver fastsat i henhold til overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2023.

Har du spørgsmål?
I uge 27, 28 og 32 kan du kontakte fagkoordinator Jeanette Rolsted-Weltz på 2134 9884, i uge 31 kan du kontakte BBR-sagsbehandler Rikke Bolbroe Hechmann på 2012 5140.
Læs mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV og dokumentation for uddannelse.

Søg via linket senest søndag den 13. august 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 34.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver, og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192950&DepartmentId=20023&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864415

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet