BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Byggeprojektleder, Ejendomsafdelingen i Rudersdal Kommune
Om jobbetDu skal agere som intern bygherrerådgiver, hvor du skal organisere og styre vores byggeprojekter fra tidlig planlægning til aflevering til drift. Det betyder blandt andet udbud og indgåelse af kontrakter, samarbejde med eksterne entreprenører og rådgivere og kommunikere med vores fagforvaltninger, institutionsledere, servicemedarbejdere og borgere. Du har både det samlede projektoverblik og styr på detaljer i økonomien.
Èn primær opgave vil være at forestå projektledelsen for etablering af aktivitetsbaseret arbejdspladser på hhv. rådhuset i Holte samt Administrationscentret i Birkerød.
En del af jobindholdet er kvalitetssikring af processer, hvor vi også arbejder med commissioning for en mere effektiv projektering, afleveringsproces og overgang til drift af bygningerne.
Du forventes at arbejde selvstændigt og vil få indflydelse på, hvordan vi som team løfter sammen, og udvikler opgaverne.
Din profilDu har en relevant uddannelse som fx arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør. Du er engageret og selvstændig, men samtidig en god teamplayer. Du har gode koordineringsevner og stort overblik. Du er ansvarsbevidst og struktureret i din arbejdsform og god til kommunikation og formidling.
Du skal være indstillet på at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor det er en del af hverdagen, at rammer og vilkår for vores sager hurtigt kan ændres.
Erfaring fra lignende stilling vil være en stor fordel.
Derfor skal du vælge osI Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER
Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiverede af at gøre en forskel både for vores brugere, borgere, og for hinanden.
I Rudersdal Kommune er der fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar.
AnsættelsesvilkårJobbet er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt.
Om osEjendomsafdelingen beskæftiger 33 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. I porteføljen er flere arkitektonisk meget spændende byggerier, blandt andet Rudersdal Rådhus og administrationscentret i Birkerød. Afdelingen beskæftiger sig bredt med en lang række opgaver i form af nybyggeri, vedligehold, energi- vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejderne i afdelingen spænder bredt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til ingeniører, administratorer og jurister.
Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte på Øverødvej 2, 2840 Holte, tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Klima/Natur/Miljø og Vej/Park.
Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk
Ansøgning, samtale og kontaktDu søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.
Ansøgningsfrist er 7. august 2023 kl. 12
Medsend gerne uddannelsesbevis.
Samtaler afholdes løbende
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej 2, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.rudersdal.dk/job?hr=show-job/155679&linkref=121746&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874840