BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at gøre en forskel for borgere med funktionsnedsættelse? Er du engageret i god borgerservice, og kan du se dig selv i rollen som myndighedsudøver? Så er du måske den sagsbehandler, vi søger.
Stillingen
Vi søger en sagsbehandler til en fast stilling i vores afdeling for tekniske hjælpemidler.
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2023 eller 1. oktober 2023.
Afdelingen for tekniske hjælpemidler består af 38 terapeuter, der sagsbehandler ansøgninger om tekniske hjælpemidler og forbrugsgoder §§ 112 og 113 og boligændringer § 116. Vores målgruppe er borgere i Københavns Kommune fra 0-65 år med en varig fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse.
Afdelingen er bredt sammensat i forhold til erfaring og alder, og det kollegiale samvær vægtes meget højt.
Arbejdet som sagsbehandler vil både foregå fra dit skrivebord, men du vil også, som en del af sagsbehandlingen, skulle deltage i afprøvninger, foretage hjemmebesøg og afholde borgersamtaler.
Vi har hele tiden fokus på at udvikle os fagligt og yde den bedste service til vores borgere. Derfor arbejder vi hver dag på at lære af ny viden og egen praksis.
Vores kerneopgave er at understøtte og skabe forudsætninger for, at københavnere med handicap kan udfolde deres potentiale for livskvalitet og mestring af eget liv, og vi lægger vægt på, at det sker professionelt, ordentligt og med størst mulig inddragelse af borgeren.
Vi ser gerne, at du
- har en uddannelse som ergoterapeut eller fysioterapeut
- har erfaring med sagsbehandling indenfor handicapområdet
- tænker i helheder og medinddragelse af borgerne i sagsbehandlingen
- har gode kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling
- arbejder effektivt og selvstændigt med dine opgaver
- er fleksibel, ansvarsbevidst og kan arbejde struktureret i forhold til opgaveløsningen
- tænker tværfagligt og har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap og andre samarbejdspartnere
- er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af fagligheden på området
- har gode IT-kundskaber
- en enhed med faglige, engagerede og erfarne kollegaer samt faglige koordinatorer
- et job, der er præget af tæt samarbejde med borgere, tværfaglige samarbejdspartnere og leverandører på området
- et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde
- en afvekslende hverdag med dage på kontoret, samtaler med borgerne og deltagelse i afprøvning og på hjemmebesøg
- en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af fagligheden
- en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, med kollegialt sammenhold og humor i hverdagen
- flekstid og mulighed for hjemmearbejde to dage om ugen
Vores målgruppe er københavnere med betydeligt varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med ca. 333 medarbejdere og 10 centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med ca. 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialstrategien, 'en by med plads til alle', under overskrifterne 'et værdigt liv, et selvstændigt liv, en helstøbt og langsigtet løsning samt en sund og faglig stærk organisation'. Du kan læse om Socialforvaltningen og om Borgercenter Handicaps vision og målsætninger på Københavns Kommunes hjemmeside og om Borgercenter Handicap her.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
Borgercenter Handicap er en røgfri arbejdsplads.
Yderligere oplysninger
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Line Becher Johansen på 2497 8316 eller afdelingsleder Stine Ørtvig på 2494 9595.
Søg via linket senest mandag den 14. august 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34 hos Borgercenter Handicap, Borups Allé, 2200 København N.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193281&DepartmentId=19582&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877268