BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Begejstres du af nye digitale muligheder, og mener du, at Borgercenter Handicaps (BCH) servicekultur kan styrkes via digitale løsninger og arbejdsgange? Vil du understøtte den digitale udvikling og øge den gode borgeroplevelse til gavn for københavnere med handicap og deres pårørende? Vil du være med til at skabe en digital forandring i BCH? Så er det måske dig, vi søger.
Stillingsopslaget er tidsbegrænset, idet den ene af vores forandringskonsulenter p.t. er på barsel, og i den forbindelse er der brug for en forlængelse af det nuværende barselsvikariat. Ansættelsesperioden er fra 1. oktober 2023 til og med 31. januar 2024.
Om stillingen
Borgercenter Handicap er i gang med en 4-årig omstillingsplan, hvor et af sporene er at styrke vores servicekultur og sikre en endnu bedre borgerdialog. I forbindelse hermed er det politisk vedtaget at afsætte penge frem til og med 2024 til at skabe en digital forandring i BCH til gavn for borgerne. Med omstillingsplanen følger konkrete projekter, som skal skabe en mere effektiv og forbedret serviceoplevelse for borgere med handicap i mødet med os. Det skal bl.a. ske via øget brug af digitale borgerrettede serviceløsninger.
Du vil som forandringskonsulent understøtte bredt indenfor både borgerrettede serviceløsninger og indenfor intern optimering og kompetenceudvikling. Du vil bidrage til, at medarbejderne anvender nye teknologier og bruger eksisterende systemer smartere. Særligt vil du stå for projektledelsen og implementeringen af en app med forløbsguide (Emento), hvor borgeren kan følge sit forløb. Derudover skal du understøtte interne optimeringer via digitale løsninger samt kompetenceudvikling af medarbejdere, så de er bedre rustede i den digitale borgerdialog.
I er to forandringsagenter, som samarbejder om og koordinerer projekterne imellem jer.
Du vil blive tilknyttet BCH´s Modtagelse for at være tæt på driften samtidig med, at der samarbejdes med BCH's stabe. Arbejdsopgaverne vil være i hele BCH – både Myndighed og Udførerområdet.
Dine hovedopgaver vil være
- Understøtte implementering og forankring af nye redskaber, arbejdsgange og digitale løsninger, til gavn for vores borgere.
- Kompetenceudvikling af medarbejdere i eksisterende og nye digitale metoder og redskaber.
- Sikre involvering af borgere såvel som medarbejdere i projekterne.
- At komme med et frisk pust ind i organisationen i forhold til at gøre det socialfaglige arbejde mere digitalt og skabe mere smidig og effektiv sagsbehandling og samtidig skabe bedre borgeroplevelser.
- Har erfaring med og er fortaler for digital udvikling og kan se muligheder for at bidrage til en god servicekultur.
- Har erfaring med forandringsprocesser i en større organisation, fx en kommune, region eller i staten.
- Arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs af niveauer og fagligheder.
- Har stærke skriftlige og mundtlige kommunikations-/formidlingsevner (f.eks. fra undervisning).
- Har viden om og erfaring med projektledelse – herunder forankring af systematisk brugerinvolvering – gerne på det sociale område samt implementeringer.
- Er initiativrig, pragmatisk og tilfører energi til forandringsprocesser.
- Evt. har erfaring med programmering eller med at udvikle robotter.
- Har relevant uddannelse og erfaring.
Vi tilbyder
- Et spændende job med mulighed for at sætte digital retning for brugerinvolvering til gavn for borgere med handicap og deres pårørende i Københavns Kommune.
- En dialogbaseret og inddragende ledelse.
- Flekstid.
- Et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og læring.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principper om lokal løndannelse.
Vi indhenter referencer efter aftale samt straffeattest i forbindelse med din ansættelse.
Stillingen er til besættelse 1. oktober 2023 og tidsbegrænset frem til 31. januar 2024.
Borgercenter Handicap er en røgfri arbejdsplads.
Vi bor på Borups Allé i København N.
Om os
Borgercenter Handicap er et af tre borgercentre i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Vi har ansvar for kommunens indsats over for borgere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud til borgere med handicap. Vi er en organisation i rivende udvikling, som du får mulighed for at være en del af.
Vores målgruppe er københavnere med betydeligt varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med ca. 333 medarbejdere og 10 centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med ca. 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialstrategien 'en by med plads til alle' under overskrifterne 'et værdigt liv', 'et selvstændigt liv', 'en helstøbt og langsigtet løsning' samt 'en sund og faglig stærk organisation'.
Du kan læse om Socialforvaltningen og om Borgercenter Handicaps vision og målsætninger på Københavns Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442 eller områdechef Charlotte Vidmar på 2053 4815.
Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig uploade CV, eksamensbeviser og evt. udtalelser.
Søg via linket senest torsdag den 15. juni 2023
Vi afholder samtaler tirsdag den 20. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192324&DepartmentId=20481&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843451