Vil du være med til at forbedre vores SAP løsninger i en afdeling, hvor høj faglighed og godt kollegaskab er vigtigt?
Kan du lide at give en god service? Og har du styr på SAP Roller & Autorisationer og forståelse for compliance i SAP?
Mulighed for at bidrage
Du kan være med på Andels spændende SAP rejse med SAP S/4HANA. Vi arbejder med de nyeste teknologier på SAP S/4 HANA-landskab og benytter bl.a. BTP, Fiori launchpad og er hostet på RISE.
Du bliver en del af IT-Adgangsstyring & Compliance afdelingen, som er en del af IT&DI (med ca. 300 medarbejdere) i Andel Koncernen. For tiden er vi 7 kollegaer med varierende færdigheder. Vi er en afdeling i udvikling, og du får dermed mulighed for hver dag at tilegne dig ny viden og for at lære fra dig. Fordi vi er nye, kan vi sætte retning for Andels brugerstyringsrejse.
Vi holder til i Virum, hvor vi mødes 2-4 gange om ugen med mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi har tillidsbaseret arbejdstid, og vi går op i at familieliv og arbejdsliv skal passe sammen.
"Du lander i et motiverende inspirerende team og arbejdsmiljø med god mulighed for at bidrage, og hvor der er kort vej fra ide til beslutning og udførelse. Vi er drevet af at lave de små drejninger, der gør det hele bedre." fortæller Ulrich
God forståelse for SAP rollekoncepter og autorisationer
Vi søger en erfaren person inden for SAP-området, som kan tage ansvar for opbygning og vedligeholdelse af SAP rollekoncepter, roller og autorisationer. Du, og en kollega, får ansvar for roller og autorisationer, men støtter også andre applikationskonsulenter i deres arbejde. Dine snitflader går ud til udviklere og bruger administrationen, hvorfor gode kommunikationsevner og forståelse er vigtig for et godt samarbejde med interessenterne i organisationen. Din primære opgave er SAP rolle administration i overensstemmelse med Andels forretningsmæssige krav og sikkerhedsstandarder. Du kommer blandt andet til at stå for:
- SAP rolleadministration/ løse changes & incidents
- Opbygning af et Fiori / rollekoncept, der støtter forretningens behov
- Supportere vores mange SAP projekter
- Støtte op om arbejdet med revisionsrapportering
- Støtte ifm. grænsefladerne til vores IAM system, BTP Fiori Launchpad og.lign.
"Samarbejdet her fås ikke bedre. Vi ser teamwork som det mest værdifulde, ikke kun individuel præstation. Derfor støtter vi hinanden, samtidig med god stemning og plads til humor i hverdagen" fortæller afdelingsleder Ulrich Høgsted
Vær med når vi udvikler og vedligeholder vores SAP S/4 roller
Du kommer til at arbejde med vores daglige driftsopgaver bl.a. rolledesign, fiori m.m., hvor vi supporterer både forretningen og vores mange SAP projekter indenfor en lang række spændende SAP komponenter. Det er nødvendigt at tale flydende dansk og være god til engelsk. For at udføre rollen skal du desuden have:
- Forståelse og erfaring med opbygning af SAP rollekoncepter, roller og autorisationer indenfor HCM, BW, ISU, CRM og ERP generelt
- Erfaring med SAP S/4 HANA og brugen af Fiori tiles, kataloger og spaces
- Erfaring med compliance som en naturlig del af dit arbejde, herunder funktionsadskillelse og GDPR
- Kendskab til BTP og relevante komponenter herunder (IPS, Launchpad m.m.)
- Kendskab til compliance værktøjer som ComplianceNow ( Access Control, APM, PAM) el. lign.
Du har erfaring fra lignende stillinger eller anden relevant baggrund inden for SAP roller og autorisationer i et S/4 HANA landskab.
Bliv en del af vores dynamiske og erfarne team!
Vi søger dig, der har en uformel og ordentlig tone, som værdsætter respekt og ligeværd. Det er vigtigt, at du kan håndtere dine egne opgaver og prioritere dem effektivt. Du skal have interesse i at kommunikere godt i dit samarbejde og have en engageret og løsningsfokuseret holdning. En vis skepsis er godt for at kunne bidrage med nye løsninger, men altid med respekt for værdien og bidraget i et tillidsfuldt og godt samarbejde.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en koncern, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved sammenhold og relationer der bunder i tillid. Læs mere om vores kultur og personaleforhold under "karriere" på hjemmesiden: andel.dk.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Ulrich Høgsted på telefonnummer 29261339.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=422e6376)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Group Function Solutions, Teknikerbyen, 2830 Virum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8672047b-e44d-4ec5-bbc6-20e5de7bac53