Kan du skabe en klar følelse af teamidentitet og være med til at udvikle og motivere et team med mange forskellige opgaver og kompetencer, så de trives og understøtter hinanden i en grad, som giver effekt i både kontakten og leverancen til kunden.
"Du bliver en del af en ny ledergruppe, hvor du skal bidrage til den generelle ledelse samt følge op på aftalte tiltag, implementerede processer, metoder og værktøjer", fortæller Bettina Wadsbach, din kommende leder.
Nexel – vi holder Danmark kørende
I Nexel bygger og varetager vi driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. Læs mere om os på nexel.dk.
I afdelingen for 10-0,4 kV kundeprojekter
vil et team bestående af 16-18 projektledere, projektassistenter, dokumentationsmedarbejdere og anlægsspecialister gøre din hverdag motiverende og afvekslende. Opgaverne i afdelingen består af håndtering af kundeaftaler, projektledelse, projektering, entreprisestyring, eksekvering og dokumentation.
Dine vigtigste fokusområder bliver
- Ledelse af teamet og sikre at den faglige kompetence opretholdes og udvikles
- Sikre optimering af arbejdsgangene og bidrage til at udvikle samarbejdet på tværs af organisationen og ikke mindste i samarbejdet med entreprenørerne – med fokus på at kunne leve op til kundens forventninger.
- Fastsætte og kommunikere mål for teamet og sikre optimal fordeling af roller og ansvar for at nå de fastlagte mål.
- Deltage i tværorganisatoriske arbejdsfora og være i stand til selvstændigt at påvirke og optimere samarbejde og processer via disse fora.
"Det er vigtigt, at dine ledelsesmæssige værdier bygger på synlighed og nærvær", fortsætter Bettina.
Du kommer med
- En bachelor eller højere teknisk uddannelse.
- Minimum 3 års erfaring med projektledelse og entreprisestyring i relaterede brancher.
- En fordel med kendskab til 10/0,4 kV distributionsnettet og de tekniske komponenter der indgår heri.
- Evnen til at optimere og implementere nye metoder, som understøtter afdelingen, når de skal planlægge, projektere, dokumentere, lede og udføre på deres projekter.
- Du er god til at skabe relationer og er opmærksom på de mange forskellige aspekter af kommunikation, empati, aktiv lytning og forståelse, der skal i spil for at nå i mål med både opgaver og arbejdsglæde.
Som person trives du i travle omgivelser og så har du en initiativrig og systematisk tilgang til tingene, også når de kan blive lidt svære.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Bettina Wadsbach Petersen på telefon 3030 8107.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig.
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e38396de)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Anlægsprojekter, Hovedgaden, 4520 Svinninge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137950