Bliv contract manager hos Nexel og medvirk til den grønne omstilling gennem effektiv kontraktstyring og tværgående samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du engageret i at varetage opgaver med entreprisekontrakter og kan du navigere i et landskab af interessent relationer? Som Contract Manager indgår du i et team, hvor fagligheden er i højsædet, og du vil møde en bred vifte af interessante opgaver, der kræver samarbejde både inden for og uden for organisationen.

Elnettet skal i de kommende år udvides signifikant således, at elnettets kapacitet og robusthed balancerer med den grønne omstilling. Derfor har vi brug for endnu en kollega, der kan sikre et solidt samarbejde omkring vores anlægsprojekter.

"Det tværgående samarbejde samt samarbejdet med vores entreprenører er kimen til fremskridt, kvalitet og gode resultater. Du bliver en del af en afdeling, hvor samarbejde er noget, vi er meget engagerede omkring og som understøtter vores værdistrømme," siger Brian Hørlykke, din nye leder.

Velkommen til Nexel – vi er på opgaven
I Nexel bygger og varetager vi drift og vedligeholdelse af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. 

Du bliver en del af afdelingen Partnerskab og Materialer
Vi er 9 engagerede kolleger og en afdeling i vækst. Afdelingen har en bred teknisk og administrativ baggrund, med ansvar for kontraktstyring over mod entreprenører og leverandører. Vi har det overordnede ansvar for de rammeaftaler og kontrakter der bliver indgået og håndterer udbud og kontrakter for mere end kr. 1 mia. årligt.

Vi har samtidig det overordnede ansvar for materialerne, der benyttes i Cerius og Radius’ elforsyningsanlæg.

Bliv en del af et professionelt fagligt miljø, hvor vores individuelle erfaringer og indsigter anvendes som fælles styrke til at løse opgaver og problemstillinger. 

Bidrag til en fælles opfattelse af kontrakternes indhold
Som Contract Manager indgår du i teamets opgaver inden for teknisk kravspecifikation og kvalitetssikring eks. i forbindelse med udbud. Du har en styrende og støttende tilgang til din egen portefølje for således at kunne agere som sparring til projekter og driften.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Udvikle og implementere kontraktstyringsstrategier og -planer.
  • Evaluere og forhandle kontrakter, for at sikre overholdelse af strategier, specifikationer og politikker.

Sikre kontraktoverholdelse og lovmæssige krav ved at:

  • Rådgive ledelsen om juridiske konsekvenser af kontrakter.
  • Rådgive afdelings- og projektledere om kontraktforståelse og -overholdelse.
  • Undervise entreprenører og projektledere i kontraktforståelse.
  • Mægle og deltage i møder ved tvister med interessenter.
  • Vejlede og træne projektmedarbejdere i kontraktforhold og compliance.

Arbejde tværgående for at:

  • Identificere, vurdere og implementere ændringer for overholdelse af specifikationer og krav.
  • Identificere og vurdere potentielle krav og tvister.
  • Udvikle strategier for at håndtere tvister og forhandle optimale løsninger.
  • Afholde statusmøder med entreprenører.

Du får din daglige gang på kontoret i Virum, hvor vi har fleksible mødetider, og med mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale. Der er til tider også behov for tilstedeværelse på vores lokation i Haslev samt deltagelse i møder eksternt.

Godt overblik, solide samarbejdsevner og kommerciel forståelse
Du har nemt ved at holde styr på de store linjer, også når forløbet er komplekst. Din evne til at være årvågen gør, at du effektivt kan opfange og afklare eventuelle misforståelser, før de eskalerer.
Derudover er du godt tilpas i rollen som mægler. Gennem tydelig og omhyggelig kommunikation skaber du resultater, hvor alle parter oplever, at de har indgået en tilfredsstillende aftale.

Og så regner vi med, at du har:

  • Et grundlæggende kendskab til el-teknik / elforsyning, samt etablering af ledningsanlæg i jord – Uden du skal være specialist
  • Erfaring med større entrepriser og kontrakter inden for bygge- og anlægsbranchen, herunder AB18/AB18 Forenklet
  • En kommerciel tilgang til styringen af kontrakter
  • Forståelsen for og interessen i at arbejde med change- og stakeholder management og kan navigere i et bredt eksternt og internt samarbejde.

 Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab 
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen. 

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt. 

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen? 
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Brian Hørlykke på 22 30 20 03.

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen. 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=42c139e2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Elsystemer, Hovedgaden, 4520 Svinninge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129726

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet