Administrativ medarbejder til Nexel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nexel søger en administrativ medarbejder, som er klar til at blive en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af deres fælles rejse og hverdag. Når Nexels kunder køber en elbil, bygger et nyt hus eller får solceller på taget, er der behov for en ændring i tilslutningen til elnettet. Det hjælper Nexel dem med i afdelingen for Net tilslutning, hvor du vil komme til at sidde med 30 erfarne kollegaerne som tager godt imod dig.

I Nexel bygger og varetager de driften af elektriske infrastruktur, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme i hele Østdanmark.

Jobbet

Som Nexels nye administrative medarbejder vil din hverdag kommer til at foregå på kontoret, hvor du skal navigere mellem flere systemer, når du behandler kundernes tilslutning til elnettet. Helt konkret vil du skulle håndtere de installationsblanketter (anmodning om tilslutning til elnettet f.eks. ved behov for en større eller ny installation), Nexel modtager fra kundernes elinstallatører.

Under kyndig hjælp og oplæring fra dine kolleger, lærer du at administrere og formidle gældende retningslinjer og politikker fra lovgivere, brancheorganisationer og el distributionsselskaber.

Desuden får du ansvaret for at:

  • håndtere kommunikation med elinstallatører, elektrikere, rådgivere og bygherrer i vores fælles mailboks og på telefon
  • være med i planlægningen af fremtidens grønne infrastruktur
  • deltage i interne samt eksterne faggrupper og projekter.

Nexel sørger selvfølgelig for en grundig oplæring, så du bliver tryg ved dine opgaver i det helt rigtige tempo.

Din profil

Vi leder efter dig, som trives på kontoret med din PC som vigtigste værktøj og hvor opgaverne består af både rutine- og tasteopgaver, men også med en masse kontakt til kolleger og interessenter. Du er god til og kan lide at navigere mellem flere systemer, og du skal også helst have lidt interesse for teknik, da du kommer til at lære en del om det. Desuden tænker vi, at du:

  • Er udadvendt og detaljeorienteret
  • Er proaktiv og opsøgende
  • har en god systemforståelse
  • kan begå dig på dansk i skrift og tale.

Praktisk

Dit arbejdssted bliver primært hos Nexel i Virum.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der afholdes samtaler hos Nexel.

Opstart: Hurtigst muligt

Varighed: 6 mdr.

Arbejdstid: 37 timer om ugen, mandag til fredag i tidsrummet kl. 7:00-15:00 eller kl. 8.00-16.00.

Du bliver ansat på en HK-kontrakt gennem Moment og tilbydes en attraktiv timelønnen på 195 DKK + et overenskomstbaseret fritvalgstillæg på 7%.

Tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag, da vi hurtigt vil finde de kandidater, vi skal bruge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929572

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet