Administrativ medarbejder med flair for data

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nexel søger en administrativ medarbejder, som er klar til at blive en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af deres fælles rejse og hverdag.

I Nexel bygger og varetager de driften af elektriske infrastruktur, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme i hele Østdanmark.

Jobbet

Som Nexels nye administrative medarbejder indgår du i et dedikeret team, hvor du varetager afgørende administrative opgaver og datahåndtering i SAP. Du vil håndtere diverse administrative opgaver som support, hvortil der også vil være håndtering af sager, samt oprydning i gamle sager.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Opdatering og præcis overførsel af data
  • Vedligeholdelse af løbende dialog med kollegaer og samarbejdspartnere 
  • Afstemninger af faktura       
  • Udarbejdelse af fakturagrundlag 
  • Indhentning af oplysninger til dokumentation for

Nexel sørger for en grundig oplæring, så du bliver tryg ved dine opgaver i det helt rigtige tempo.

Din profil

Vi leder efter dig, som trives på kontoret med din PC som vigtigste værktøj og har en god procesforståelse. Du har et naturligt mindset for hvorfor processer er sat op som de er, men kan også se ind i at optimere processerne, hvor det er nødvendigt. Du er god til og kan lide at navigere mellem flere systemer og har generelt flair for IT.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er udadvendt og detaljeorienteret
  • Er proaktiv og selvkørende
  • Kan fordybe dig i data samtidig med at du holder overblikket
  • Har godt kendskab til Office pakken og Microsoft Teams

Det er et krav, at du har kendskab til SAP og en klar fordel, hvis du har erfaring med Workorder.

Praktisk

Din arbejdsplads bliver hos Nexel i Virum.

Arbejdstid: 37 timer om ugen, mandag-fredag indenfor normal kontortid.

Opstart er hurtigst muligt og vikariatet løber til og med 30. april 2024, med mulighed for forlængelse. 

Løn: timeløn efter kvalifikationer.

Moment varetager første del af rekrutteringsprocessen, hvor efter der vil være en personlig samtale hos Nexel, hvor det forventes du kan deltage.

Tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag, da vi løbende ringer kandidater op.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975878

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet